26.–27.1.2022 Koulutuskeskus Sopukka

Päivitä tietosi Sofian uusista muutoksista. Sofia asiakastietojärjestelmä on iso osa laadukasta palvelutuotantoamme. Tule mukaan kehittämään ja keskustelemaan muiden yhdistystemme järjestelmän käyttäjien kanssa yhdessä käyttökokemuksista ja kehittämisideoista. Ohjelma ja ilmoittautuminen avautuu marraskuun 2021 lopulla.

Työkokous on tarkoitettu jäsenyhdistystemme työntekijöille ja johdolle, jotka käyttävät Sofiaa tai vastaavat Sofia asiakastietojärjestelmästä.

Lisätietoa jussi. pulli@etkl.fi /0405041673

Ohjelma:

26.1.2022 Keskiviikko

11.00    Lounas ja majoittuminen
12.00   Työkokouksen avaus / Jussi Pulli

12.15    Lomakkeet, jaksot, valikot, muistiot – mitä ne kertovat? Suuntana yhdenmukaiset määritykset ja ohjeistukset!

14.00   Kahvitauko

14.20   Edellinen aihe jatkuu
15:00   Yhden työmuodon esimerkki asiakastietojärjestelmän kokonaisvaltaisesta hallinnasta arjen työssä. / Miia Pikulinsky
16.00  Mikä on Mobiili käyttöliittymä? Tutustutaan käyttöliittymän maailmaan /Jussi Pulli

17.30    Päivän yhteenveto
17.45     Pientä suolaista tarjolla, saunat, ulkoilua
20.00     Iltapalaa tarjolla

Torstai 27.1.2022

8.00   Aamupala
9.00   “Sofia tänään ja huomenna”? ja miten muutospyyntömme jalostuvat toteutukseen?/Netproce oy
12.00  Lounas
13.00  Ryhmätoiminnat haltuun/ Jussi Pulli

14.30   Työkokouksen yhteenveto ja päätös
15.00    Taksit saapuvat

Ilmoittautuminen 18.1.2022 mennessä

Sofia asiakastietojärjestelmän käyttäjien työkokous 26.-27.1.2022
Työkokoukset on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille ja luottamushenkilöille. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja saamaan ammatillista vertaistukea. Työkokoukseen voi osallistua terveenä ja kahden rokotuksen saaneena. Ilmoittaudu 18.1.2022 mennessä.
Lisäkysymykset Sopukkaan tuleville
Sopukassa majoitutaan kahden hengen huoneissa.
Liiton kustantamat taksit lähtevät työkokouksen päätyttyä. Muina aikoina taksit ovat omakustanteisia. Aikaa takseilla kohteisiin menee n. 30-45min, mutta ruuhka-aika on arvaamaton, joten esim. lentoasemalle saattaa mennä jopa tunti.
Hinta ja peruutusehdot
Työkokous ruokailuineen sekä majoitus Sopukassa on Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille maksuton. Ensi- ja turvakotien liitto (LPS) korvaa osallistujien matkakulut tositteita vastaan 85€ ylittävältä osalta. Osallistumisen voi perua 14 vrk ennen tilaisuutta osoitteeseen jussi.pulli@etkl.fi. Peruutuksen tullessa myöhemmin, peritään 75€ peruutusmaksu, lukuunottamatta äkillisiä sairastapauksia. Osallistujan voi halutessaan vaihtaa.
Lisätietoa tietosuojasta verkkosivuiltamme.