16.11.2017 klo 9.30-16.00 Ensi- ja turvakotien liitto, toimisto, Asemamiehenkatu 4 A, 7krs. 00520 HELSINKI

Työkokous kokoaa väkivaltatyön asiantuntijat  yhdistysten avopalveluyksiköistä keskustelemaan sekä jakamaan  kokemuksiaan väkivaltatyön teemoista.  Työkokouksen teemoina: sukupuolisensitiivisyys väkivaltatyössä, digitaalisuus ja näytteitä väkivaltatyön kansainvälisistä työmenetelmistä.

Tervetuloa ammatillisen vertaistuen äärelle!

Lisätietoja: veli-matti.toikka@etkl.fi

Jäsenyhdistyksille

9.00                    Tarjolla aamukahvia
9.30                    Ajankohtaista väkivaltatyössä
10.45                  Avopalveluiden mallinnus
12.00                  Lounas
13.00                  Naisten perhe- ja läheissuhteissa tekemä väkivalta
14.00                 Kahvi
14.15                  Vaiettu väkivalta – miesten kokema väkivalta sekä mahdollisuus avun hakemiseen ja saamiseen. Tommi Sarlin, Miessakit ry.
15.15                  Tekijöiden kanssa tehtävän työn ajankohtaiset  kansainväliset  kuulumiset
16.00                   Päivä päättyy

Ilmoittautuminen työkokoukseen
Työkokoukset on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille ja luottamushenkilöille. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja saamaan ammatillista vertaistukea.
Hinta ja peruutusehdot
Työkokoukset ovat jäsenyhdistysten väelle maksuttomia.