22.–22.3.2017 18.00-19.30 Suomen Diakoniaopisto, Alppikatu 2, Lina-rakennus

Vanhemmuus ei pääty eroon, vaan haastaa vanhempia tarkastelemaan vanhemmuutta uudesta näkökulmasta. Mitkä tekijät vaikuttavat vanhempien väliseen yhteistyöhön ja mikä merkitys vanhempien sovinnollisuudella on lapsen hyvinvointiin? Aina eron jälkeinen vanhemmuus ei ole helppoa. Mistä silloin voi saada apua?

Eron jälkeisestä vanhemmuudesta on keskustelemassa Ensi- ja turvakotien liiton Ero lapsiperheessä -toiminnan suunnittelija Salla Frisk ja eron kokenut vanhempi.

Tilaisuus on kaikille avoin ja sinne ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Luennon ajaksi on järjestetty lastenhoito ja heille pientä iltapalaa. Jos tarvitset lastenhoitoa, ilmoita lasten iät: terhi.rapeli(at)yvpl.fi

Luento kuuluu osaksi 4 illan luentosarjaa joissa käsitellään eroon liittyviä teemoja eri näkökulmista. Katso luentojen aikataulut.
Järjestäjinä ovat Ensi- ja turvakotien liitto, Yhden Vanhemman Perheiden Liitto, Miessakit, Sininauhaliitto, Kasper -Kasvatus- ja perheneuvonta ry sekä Eläkeliitto.