7.6.2017 klo 9.30-16 Ensi- ja turvakotien liitto, toimisto, Asemamiehenkatu 4 A, 7.krs (Iso neuvotteluhuone)

Työkokous kutsuu koolle Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijät ja vapaaehtoiset, jotka ovat mukana verkkoauttamisessa tai ovat kiinnostuneita verkkoauttamisen kehittämisestä. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta verkkoauttamisesta, innostus ja uteliaisuus riittävät. Päivään on mahdollisuus osallistua myös Skypellä. Päivän tavoitteena on jakaa ja vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia verkkoauttamisesta sekä saada uusia ajatuksia verkkoauttamisen kehittämiseen yhdistyksissä ja liitossa.

Lisätietoja:
Tuulia Kovanen, suunnittelija
tuulia.kovanen@etkl.fi, p. 050 4328470

Jäsenyhdistyksille

9.30                Tarjolla aamukahvit

10.00              Tervetuloa
Verkkoauttamisen ajankohtaiset kysymykset jäsenyhdistyksissä ja liitossa? Minkä asian haluaisit nostaa yhteiseen keskusteluun? Mitä haluaisit kysyä? Mikä mietityttää verkkoauttamisessa?

11.00             Chattien/ verkkoauttamisen markkinointi
Laura Kouri, tiedottaja, Ensi- ja turvakotien liito ry

11.45             Lounas Viherlatvassa

12.30              Nettiturvakodin sivustouudistus
Mitä tarkoittaa? Koska? Miten?
Miten eri työmuotojen verkkoauttaminen on suhteessa tähän?

14.00             Iltapäiväkahvi

14.15             Verkkoauttamisen mahdollisuudet ja haasteet Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistyksissä
Keskustelua ja yhteistä työskentelyä mm. lastensuojelu- ja rikosilmoituksen tekemisestä.

16.00            Päivä päättyy

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen työkokoukseen
Työkokoukset on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille ja luottamushenkilöille. Tervetuloa oppimaan, kehittymään ja saamaan ammatillista vertaistukea.
Koulutuspaikka
Ensi- ja turvakotien liitto, toimisto (Asemamiehenkatu 4, 00500 Helsinki)
Hinta ja peruutusehdot
Työkokoukset ovat jäsenyhdistysten väelle maksuttomia.  Työkokoukseen osallistuvien työntekijöiden matkakuluista korvataan yli 84 euroa ylittävä osuus kutakin työntekijää kohden. Työkokoukseen osallistumisen voi perua maksutta seitsemän vuorokautta (7vrk) ennen työkokouksen alkamispäivämäärään. Tämän jälkeen tapahtuvien peruutusten osalta yhdistyksiä laskutetaan 75 e / peruuntunut osallistuja. Esteen ilmaantuessa voi osallistujan tilalle ilmoittaa toisen työntekijän.