4.10.2018 Ensi- ja turvakotien liitto, toimisto, Asemamiehenkatu 4 A, 7. krs, 00520 Helsinki

Työkokouksessa jaetaan tietoa ylisukupolvisesta kaltoinkohtelusta ilmiönä, paneudutaan kaltoinkohtelun katkaisemisen menetelmiin sekä turvallisuuden ja turvattomuuden puheeksioton Turva10-välineeseen.

Työkokous on tarkoitettu hankkeessa mukana oleville jäsenyhdistyksille ja ylisukupolvisen kaltoinkohtelun katkaisemisen keinoista ja menetelmistä kiinnostuneille.

Jäsen-
yhdistyksille

Niina Remsu, projektipäällikkö
niina.remsu@etkl.fi

9.00 Aamukahvi
9.50 Huomenta, Orientaatio päivään
Tanssi-liiketerapia väkivaltatyössä Kaisa Selin, tanssiterapeutti, sosionomi, Tanssiterapia Piuma

Lapsen kaltoinkohtelun riskit ja tunnistaminen – BriefCAP-mittaus & tuloksia Eija Paavilainen, hoitotieteen professori, Tampereen yliopisto

12.00 Lounas
13.00 Turvallinen lapsuus periytyy -työpajat Kokemuksia turvallisuuden, kaltoinkohtelun ja väkivallan puheeksiotosta ja työkaluista toiminnallisin menetelmin
14.30 Kahvi
14.50 Pieni hetki ja koonti pajatyöstä
Ajankohtaista ja tulevaa
15.45 Kiitos ja näkemiin

Tulostettava ohjelma

Ilmoittautuminen työkokoukseen 1.10.2018 mennessä.
Työkokous on tarkoitettu YKK-hankkeessa mukana oleville työntekijöille ja Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten työntekijöille.  Työkokoukseen voi osallistua max. 40 hlöä. Tervetuloa mukaan.