Haluatko tuoda iloa vauvoille, lapsille ja vanhemmille? Haluatko olla mukana toimimassa turvallisen lapsuuden ja elämän puolesta?

Vapaaehtoisena voit toimia esimerkiksi lastenhoitajana väsyneelle vanhemmalle turvakodin tiloissa tai vertaisryhmän aikana. Yhdistyksenä olemme myös aktiivisesti mukana erilaisissa lapsiperheiden tapahtumissa eli niissäkin apukädet ovat tarpeen makkaranpaistossa, flyereiden jakamisessa sekä jäsen- ja varainhankinnassa. Mieskaveritoiminnassa vapaaehtoinen voi puolestaan olla lapselle tärkeä ystävä, jonka kanssa jakaa arkea. Keväällä 2019 tulemme lisäksi järjestämään eron kokeneille vanhemmille palveluja, joissa vapaaehtoisten panosta tarvitaan!

Tällaisia asioita meidän vapaaehtoiset tekevät. Kuulostaako hyvältä? Ilmoittaudu mukaan meidän huikeaan vapaaehtoisjoukkoon!

Voit osallistua omien aikataulujesi mukaan, silloin kun itsellesi parhaiten sopii. Vapaaehtoisena saat iloa, merkityksellisen vapaaehtoistehtävän, vaikutusmahdollisuuksia sekä mukavan porukan johon kuulua ja jossa toimia.

Meillä vapaaehtoisena ei tarvitse valmiiksi osata kaikkea. Halu auttaa, positiivinen asenne ja iloinen mieli vievät pitkälle. Vapaaehtoisena toimimiseen saat meiltä koulutusta ja tukea. Toki, jos sinulla on osaamista, jota haluaisit hyödyntää vapaaehtoistyössä (kirjoittaminen, valokuvaus, remonttitaidot, ryhmien ohjaaminen), otamme ehdotuksia mielellämme vastaan!

Tervetuloa vapaaehtoiseksi!

Olen kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Oletko kiinnostunut Mieskaveritoiminnasta? Ilmoittaudu mukaan.