[av_textblock size=” font_color=” color=” custom_class=”]

AVOIN YLEISÖTILAISUUS Kasvata kannustaen!

Vahvistamalla lasten ja nuorten turvallisia kasvuolosuhteita en- naltaehkäistään tehokkaasti syrjäytymistä ja väkivallan laajoja vaikutuksia.

Lähisuhdeväkivaltatyön yksikkö Koivulan esittely

Väkivaltatyön asiantuntijat Roope Karjalainen ja Mari McAlester, Vantaan Turvakoti ry.

Kannusta minut vahvaksi – hanke

Hankkeen tavoitteena on myönteinen kasvatuskulttuuri ja lapsiin kohdistuvan kaltoinkohtelun ja kuritusväkivallan ennaltaehkäisy. Projektipäällikkö Satu Keisala, Ensi- ja turvakotien liitto ry.

Keskustelemme väkivallan vaikutuksista lapsen kehitykseen sekä lapsen oikeudesta väkivallattomaan lapsuuteen.

Aika: Tiistai 23.5.2017 klo 17.00-19.00
Paikka: Koivukylän Kirjaston auditorio, Hakopolku 2, 01360 Vantaa.

Tilaisuus on maksuton.

Tervetuloa!