Vantaan Turvakoti ry:n ylläpitämä Lähisuhdeväkivaltatyön yksikkö Koivula tarjoaa avopalveluja lähisuhdeväkivaltaa perheessään kohdanneille aikuisille ja lapsille. Koivulassa työskentelee viisi yksilö-, pari- tai perhepsykoterapeuttia.

Haemme Koivulan tiimiin psykoterapeuttia määräaikaiseen työsuhteeseen 1.9.2019 – 29.2.2020 tai sopimuksen mukaan. Työ jatkuu mahdollisesti toistaiseksi voimassa olevana.

Työtehtävään kuuluu väkivaltaa kokeneiden ja käyttäneiden aikuisten kanssa työskentely. Tehtävä edellyttää valmiutta itsenäiseen työskentelyyn vaativassa asiakastyössä. Työtehtäviin kuuluu yksilötyön lisäksi työparityöskentely ja ryhmien vetäminen. Arvostamme kehittämismyönteisyyttä, joustavuutta ja järjestötyön kokemusta. Hyvät tiimityön taidot ja halukkuus aktiiviseen verkostoyhteistyöhön katsotaan eduksi. Työntekijällä on Koivulan tiimin ja taustaorganisaation väkivaltatyön asiantuntemus sekä työnohjaus työn tukena.

Edellytämme soveltuvaa sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkintoa (817/2015 8 §) ja psykoterapeutin tutkintoa. Työkokemus terapia- ja lastensuojelutyöstä katsotaan eduksi. Kielitaitovaatimuksena on erinomainen suomen kielen ja hyvä englannin kielen suullinen taito.

Palkkaus G28+kokemuslisät. Yksityisten sosiaalipalvelualojen TES.
Valitun tulee esittää rikosrekisterilain 6 § 2 mom. tarkoittama rekisteriote ennen työn aloittamista.

Hakemuksen ja CV:n voi jättää sähköisesti 31.5.2019 klo 16:00 mennessä osoitteeseen kristiina.vaananen@vantaanturvakoti.fi.

Lisätietoja: https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/9953037 tai toiminnanjohtaja Kristiina Väänänen puh. 040 542 6938.