Vantaan Turvakoti ry ylläpitää turvakotia ja Lähisuhdeväkivaltatyön yksikkö Koivulaa. Nykyinen turvakoti on 8-paikkainen.  Laajennamme turvakotitoimintaa ja avaamme syyskuussa 14-paikkaisen turvakodin uudisrakennuksessa Koivukylän Puistotiellä, jonne nykyinen toiminta siirtyy.

Haemme turvakotiin vastaavaa sosiaalityöntekijää toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Vastaavana sosiaalityöntekijänä pääset käynnistämään ja kehittämään uutta turvakotia ja osallistumaan henkilöstön rekrytointiin. Tuemme työntekoa ja osaamista säännöllisten työnohjausten ja koulutusten avulla. Tiimillä on vuosittain työnkehittämispäiviä ja työhyvinvointipäivä.

Esimiestyön lisäksi vastaava sosiaalityöntekijä vastaa asiakastyön ohjaamisesta, suunnittelusta, toteuttamisesta, arvioinnista ja verkostotyöstä.

Vastaavan sosiaalityöntekijän kelpoisuusvaatimuksena on sosiaalihuoltolain mukainen sosiaalityöntekijän pätevyys (817/2015 7§). Edellytämme hakijalta kokemusta aikuisten ja/tai lasten kanssa tehtävästä sosiaalityöstä. Lisäksi edellytämme kokemusta esimiestyöstä ja kehittämistyöstä sekä kykyä toimia verkostoissa ja hyviä työelämä- ja vuorovaikutustaitoja.

Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä rikostaustan selvittämisestä annetun lain (6 § 2 mom.) mukainen rikosrekisteriote ennen työn aloittamista. Työsuhteessa noudatetaan 6 kk:n koeaikaa.

Toimi täytetään 1.4. tai sopimuksen mukaan.

Hakuaika: 21.2.–15.3.2019
Hakemukset ja CV toimitetaan 15.3. klo 16 mennessä kristiina.vaananen@vantaanturvakoti.fi

Lisätietoja tehtävästä TE-palveluiden sivuilta tai puhelimitse 25.2. – 8.3. toiminnanjohtaja Kristiina Väänäseltä 040 542 6938.

Haastattelut järjestetään viikolla 12/19.