Meillä oli ilo ja kunnia vastaanottaa perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru vierailulle turvakotiimme 27.11.2019. Tapaamisessa esittelimme turvakodin ja Lähisuhdeväkivaltatyön yksikön Koivulan toimintaa, kuin myös uuden turvakodin tiloja. Kahvittelun lomassa käytiin hyvää ja vilkasta keskustelua turvakotipalveluiden nykytilasta, Istanbul-sopimuksen velvoitteista yhteiskunnallisille toimijoille ja ennaltaehkäisevän avoväkivaltatyön mukanaolosta osana sotepalveluita.

Mukana tapaamisessa toiminnanjohtajan Kristiina Väänäsen, puheenjohtajan Marita Räsäsen ja Koivulan vastaavan väkivaltatyönasiantuntijan Tiina Koistisen lisäksi olivat Vantaan kaupungin perhepalveluiden erityisasiantuntija Leena Marila-Penttinen, Vantaan Sosiaalidemokraattisen kunnallisjärjestön hallituksen puheenjohtaja Taina Ala-Nikkola, Vantaan sosiaalidemokraattisen valtuustoryhmän puheenjohtaja Sirkka-Liisa Kähärä ja 1. varapuheenjohtaja Minna Räsänen (ja hurmaava Mauri-vauva) sekä Vantaan kaupungin valtuustoryhmän ja Vantaan sosiaalidemokraattisen valtuustoryhmän sihteeri Jouko Lindtman.