Valvottaako vauva? Ovatko unirytmit hukassa ja voimat loppuvat? Loppuvatko keinot keskiyön tunteina? – Silloin Unichat on juuri sinua varten!

Ryhmächat-vertaiskeskustelussa voit tulla juttelemaan toisten yli 6 kk vauvojen vanhempien kanssa vauvan uneen, rytmiin, valvottuihin öihin tai unenpuutteeseen liittyvistä kysymyksistä. Vertaiskeskustelu tapahtuu nimimerkillä, eikä erillistä rekisteröitymistä tai ilmoittautumista tarvita. Ryhmächatissä saat vertaistukea ja arjen selviytymisvinkkejä samaa kokeneilta. Ryhmächat-vertaiskeskustelu on tarkoitettu yli 6 kk vauvan vanhemmille.

Ohjeet osallistumiseen:

Chatin ollessa käynnissä pääset mukaan keskusteluun kirjoittamalla viestin oheisen chat-ikkunan alla olevaan kenttään ja painamalla ”enter”. Tämän jälkeen järjestelmä pyytää sinua ilmoittamaan nimimerkin, jolla haluat keskustelussa esiintyä. Voit osallistua ja poistua chatistä missä vaiheessa haluat.

Etsitään yhdessä muutoksen avaimia teidän perheenne tilanteeseen.

Vauvan nukkumiseen liittyviin teemoihin voit tutustua myös tästä:

Syksyn 2019 ryhmächatit
kuukauden ensimmäisenä perjantaina:

• 6.9. 9-10.30
  • VAUVAN PÄIVÄN -chat 27.9. klo 9-10.30
  • 4.10. klo 9-10.30
  • 1.11. klo 9-10.30
  • 13.12. klo 9-10.30

Anna palautetta chatistä

Voit antaa palautetta chatistä alla olevan lomakkeen kautta – mikä toimii, mikä ei ja miten toimintaa voisi parantaa. Heitä siis toiveesi, ajatuksesi tai ideasi kehiin.

Palautteen voit antaa nimettömästi. Jos kuitenkin haluat palautteeseen vastauksen, muistathan jättää myös sähköpostiosoitteen. Kiitos palautteestasi!

Jätäthän sähköpostiosoitteesi, jos haluat vastauksen palautteeseesi.