VAUVAKAHVILA

TIISTAISIN KLO 10-12

Kirvolla, Outokummun kirjaston alakerrassa, Koulukatu 7. Sisäänkäynti pääoven edestä ulkokautta portaat alas.

Vauvakahvila on tarkoitettu odottaville äideille ja äideille vauvoineen. Tervetulleita ovat myös vanhemmat sisarukset. Ryhmätoiminnan tarkoituksena on virkistäytyä ja ennaltaehkäistä synnytyksen jälkeistä masennusta, antaa ohjausta ja neuvontaa vauvaperheen arkeen sekä tarjota vertaistukea.  Ohjelmassa on ohjattua toimintaa, eri alojen vierailijoita sekä ajatusten vaihtoa kahvikupposen ääressä. Vauvakahvilassa mukana Tuu mukkaan! -hanke ja digituki. Tarkempi ohjelma ilmoitetaan Perheidenpaikan ja Tuu mukkaan! -hankkeen facebook-sivuilla.

PERHEKAHVILA (yhteistyössä MLL:n kanssa)

MAANANTAISIN KLO 10-12

Perhekahvilaan ovat tervetulleita perheet ja kaikenikäiset lapset. Ryhmään voi tulla virkistymään, leikkimään ja vaihtamaan kuulumisia. Ohjelmassa on eri alojen asiantuntijavieraita ja keskustelua lapsiperheiden arkeen liittyvistä asioista, ohjattua toimintaa sekä jutustelua kahvikupposen ääressä.

Perhekahvilan ohjelmasta ilmoitetaan Perheidenpaikan facebook-sivuilla.

TERVETULOA MUKAAN VIRKISTÄVÄÄN RYHMÄTOIMINTAAN!

Tiedustelut: avopalveluohjaaja puh. 0400 819842 tai avopalveluohjaaja@perheidenpaikka.fi