VAUVAKAHVILA

VAUVAKAHVILA-TOIMINTA pyörähtää käyntiin syksyllä 2021 uusissa tiloissamme Sänkinotkonkatu 6:ssa, käynti katutasossa pääovelta. Seuraa ilmoittelua Perheidenpaikan facebookista!

Vauvakahvila on tarkoitettu odottaville äideille ja äideille vauvoineen. Tervetulleita ovat myös vanhemmat sisarukset. Ryhmätoiminnan tarkoituksena on virkistäytyä ja ennaltaehkäistä synnytyksen jälkeistä masennusta, antaa ohjausta ja neuvontaa vauvaperheen arkeen sekä tarjota vertaistukea.  Ohjelmassa on ohjattua toimintaa, eri alojen vierailijoita sekä ajatusten

PERHEKAHVILA-TOIMINTA yhteistyössä MLL:n kanssa käynnistyy syksyllä 2021 uusissa tiloissamme Sänkinotkonkatu 6:ssa, käynti katutasossa pääovelta. Seuraa ilmoittelua Perheidenpaikan facebookista!

Perhekahvilaan ovat tervetulleita perheet ja kaikenikäiset lapset. Ryhmään voi tulla virkistymään, leikkimään ja vaihtamaan kuulumisia. Ohjelmassa on eri alojen asiantuntijavieraita ja keskustelua lapsiperheiden arkeen liittyvistä asioista, ohjattua toimintaa sekä jutustelua kahvikupposen ääressä.

TERVETULOA MUKAAN VIRKISTÄVÄÄN RYHMÄTOIMINTAAN!

Tiedustelut: avopalveluohjaaja puh. 0400 819 842 tai avopalveluohjaaja@perheidenpaikka.fi