Lapsen Kengissä ry edistää nuorten työllistymistä ja työelämään tutustumista. Haemme nyt kahta nuorta kesätyöhön Varkauden Perheentalolle ”Kesäduuni OP piikkiin” -kampanjan kautta 15-17 vuotiaalle nuorelle (tutustu tästä).

Kesätyöjakso on kaksi viikkoa ajalla 14.6.-30.7.2021. Tarkempi ajankohta sovitaan valitun nuoren kanssa erikseen. Noudatamme kesätyön toteutumisessa kulloinkin voimassa olevien Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita.

Kesätyöntekijä osallistuu ja auttaa Perheentalon työntekijöitä päivittäisessä arjen työssä. Apuohjaajan työtehtäviin kuuluu mm. leikkiä lasten kanssa, suunnitella ja ohjata yhdessä työntekijöiden kanssa leikki- ja pelituokioita. Apuohjaajalta toivomme iloista elämänasennetta, vastuullisuutta, idearikkautta ja työhön sitoutumista. Eduksi katsomme kokemusta lasten kanssa toimimisesta tai (kerho-)ohjaamisesta.

Työaika ma-pe, 6h / pvä (yht. 30h/viikko), palkka 400€ / kahden viikon työjakso.

Lähetä vapaamuotoinen kesätyöhakemus 18.4.2021 mennessä sähköpostitse toimisto@lapsenkengissa.fi

Kerro hakemuksessa ainakin:

• henkilötiedot ja yhteystiedot; nimi, syntymäaika, osoite, puhelin, sähköposti

• lyhyesti itsestäsi ja miksi juuri sinut tulisi valita

• koulu tai opiskelupaikka, kielitaito

• voit laittaa toiveen kesätyön ajankohdasta, kesä- tai heinäkuulle.

• aiempi työkokemus ja työnantajat.

Lapsen Kengissä ry:n hallinnoima Varkauden Perheentalo on matalan kynnyksen kohtaamispaikka kaikille Varkauden alueen lapsiperheille. Lapset tulevat Perheentalolle leikkimään aikuisensa kanssa. Keskeisiä toimintoja on avoin leikkitoiminta, ohjattu toiminta ja tapahtumat, joita Perheentalon ohjaajat koordinoivat.