Marraskuu on jälleen toimintaa täynnä Varkauden Perheentalolla.

5.11. tiistaina klo 17-19 on mahdollisuus vaikuttaa ei vain Perheentalon, mutta myös Varkauden kaupungin perhepalveluihin laajemmin. Perheraati järjestetään avoimena tapahtumana, mutta ennakkoon ilmoittautuminen on suotavaa.

Heti seuraavana päivän eli keskiviikkona 6.11. Iltateetä ja oivalluksia -infossa kerrotaan SOS-Lapsikylän tukiperhe- ja perhehoitajatoiminnasta.

Tule kuulemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja ilmiöistä yhdessä asiantuntijoiden kanssa. Tilaisuudet ovat avoimia ja maksuttomia kaikille.

Vapaaehtoisia koulutamme perjantaina 8.11. klo 10-12 Perheentalolla. MLL Järvi-Suomen piiri järjestää yhteistyössä Varkauden Perheentalon kanssa Kylämummi- ja vaaritoiminnan perehdytyksen. Kylämummit ja -vaarit ovat vapaaehtoisia, jotka toimivat lasten kanssa perhekahviloissa, kerhoissa, Perheentaloilla, kirjastoissa ja tapahtumissa.

Erityislapsiperheiden lauantai on kaikille erityislapsiperheille suunnattu tapahtuma Varkauden Perheentalolla lauantaina 9.11.2019 klo 10-15. Erityislapsiperheiden lauantailla edistetään kohderyhmän perheiden yhdenvertaista mahdollisuutta osallistua Perheentalojen toimintaan. Tapahtumaan ilmoittaudutaan etukäteen. Päivällä järjestetään ohjelmaa koko perheelle. Iltaohjelma on perheen aikuisille.

Katso kaikkien tulevien tapahtumien lisätiedot Tapahtumat-välilehdeltä ja poimi omasi. Nähdään Perheentalon tapahtumissa!