Perhekerho

TI 18.9. klo 10-12 Me-talo, Kauppakeskus Opri 2. krs (Valtakatu 30, 53100 Lappeenranta)

Perhekerhossa on kahvittelun lomassa yhteistä toimintaa lapsille ja aikuisille. Lapset pääsevät leikkimään, askartelemaan ja laulamaan. Perhekerho on tarkoitettu alle kouluikäisten lasten perheille. Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Perhekerho syksy 2018

————————————–

Vanhemman neuvo- Vertaistukiryhmä eron jälkeen

Vanhemman neuvo-ryhmä on ammatillisesti ohjattu vertaisryhmä eron kokeneille ja eropäätöksen tehneille vanhemmille. Ryhmässä jaetaan kokemuksia eron jälkeisestä vanhemmuudesta ja sen haasteista ja etsitään uusia toimintatapoja. Asioita katsotaan sekä lapsen että vanhemmuuden näkökulmasta. Ryhmä alkaa 3.102018 ja kokoontuu kahdeksan kertaa.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää.

Vanhemman neuvo -ryhmän esite

Erokahvila VALOPILKKU

TI 25.9.2018 klo 17-19 Kirkkokatu 6, 53100 Lappeenranta
Kahvila on vapaamuotoinen kohtaamispaikka eronneille vanhemmille, jotka haluavat keskustella tilanteestaan toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. Toiminnasta vastaavat pääasiassa vapaaehtoiset vertaistukijat. Kahvilaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kävijät voivat osallistua kahvilaan anonyymeinä.

Erokahvila syksy 2018_

KAKSI KOTIA YLEISÖLUENTO

Tule kuulemaan aiheesta elämää kahdessa kodissa. Tilaisuudessa on tietoa ja puheenvuoroja aiheeseen liittyen. Tilaisuus on Keskiviikkona 3.10.klo 17-19; Kirkkokatu 6, Lappeenranta

Tietoa alla olevasta linkistä

KAKSI KOTIA esite

Lasten ryhmä

Tietoa lasten ryhmästä alla olevasta linkistä.

Lasten eroryhmä

—————————————