Perhekerho

TI 18.9. klo 10-12 Me-talo, Kauppakeskus Opri 2. krs (Valtakatu 30, 53100 Lappeenranta)

Perhekerhossa on kahvittelun lomassa yhteistä toimintaa lapsille ja aikuisille. Lapset pääsevät leikkimään, askartelemaan ja laulamaan. Perhekerho on tarkoitettu alle kouluikäisten lasten perheille. Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Perhekerho syksy 2018

————————————–

Vanhemman neuvo- Vertaistukiryhmä eron jälkeen

Vanhemman neuvo-ryhmä on ammatillisesti ohjattuja vertaisryhmiä eron kokeneille ja eropäätöksen tehneille vanhemmille. Ryhmässä he voivat jakaa kokemuksiaan eron jälkeisestä vanhemmuudesta ja sen haasteista ja etsiä uusia toimintatapoja. Asioita katsotaan sekä lapsen että vanhemmuuden näkökulmasta. Ryhmä alkaa 19.9.2018 ja kokoontuu kahdeksan kertaa.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää.

Vanhemman neuvo -ryhmä esite

Erokahvila VALOPILKKU

TI 4.9.2018 klo 17-19 Kirkkokatu 6, 53100 Lappeenranta
Kahvila on vapaamuotoinen kohtaamispaikka eronneille vanhemmille, jotka haluavat keskustella tilanteestaan toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. Toiminnasta vastaavat pääasiassa vapaaehtoiset vertaistukijat. Kahvilaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kävijät voivat osallistua kahvilaan anonyymeinä.

Erokahvila syksy 2018_

————————————–

Lasten ryhmä

Tietoa lasten ryhmästä alla olevasta linkistä.

Lasten eroryhmä

—————————————