Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys ry:n tarkoituksena on edistää lasten ja lapsiperheiden yhteiskunnallista asemaa ja hyvinvointia sekä tarjota lapsiperheiden selviytymistä tukevia palveluja.

Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys ry on perustettu vuonna 1995 ja se on valtakunnallisen Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistys.

Hallitus 2024:

Tuula Komulainen, puheenjohtaja

Mia Pekonen

Milla Vuori

Hanna Holopainen

Kirsi Keskimäki, kunniapuheenjohtaja

Niina Kupiainen, sihteeri

varajäsenet:

Pekka Rossi

Paula Ylönen

Kirsi Turkia

Tietosuojaselosteet

Tietoa verkkosivuista ja rekisteriselosteet

Tästä sivustosta vastaa Ensi- ja turvakotien liitto. Sisältö pyritään pitämään mahdollisimman ajantasaisena ja havaitut virheet korjaamaan viivytyksettä.

Sivuilla olevat tiedot ovat yleisiä neuvoja. Niiden avulla voi selvittää omaa elämäntilannetta tai saada neuvoja ja apuvälineitä muiden perheiden auttamiseen. Yksityiskohtaisempia neuvoja saa tarvittaessa Ensi- ja turvakotien liitosta ja sen jäsenyhdistyksistä.

Henkilötietojen käsittely

Ensi-ja turvakotien liiton internet-sivujen käyttäjistä ei kerätä henkilötietoja. Sivujen käyttöä tilastoidaan Google Analyticsin avulla mm. sivupyyntöjen ja vierailijoiden määrä, keskimääräinen ladattujen sivujen määrä, keskimääräinen sivuillamme vietetty aika ja suosituimmat sivut. Käytössä on Facebook pixeli, mikä kerää tietoa Facebookin mainoksista ja liikenteestä näiden väliltä. Tällä voimme tehostaa markkinointia oikealle kohderyhmälle.