Vanhemman neuvo®

–vertaistukiryhmä auttaa vanhemmuudessa eron jälkeen

Vanhemman neuvo ryhmä on tarkoitettu eronneille ja eropäätöksen tehneille vanhemmille. Vanhempien ero muuttaa lapsiperheen elämää monella tapaa ja eron jälkeinen vanhemmuus on jokaisella perheellä erilainen. Ammatillisesti ohjatussa vertaisryhmässä ryhmäläiset voivat jakaa omia kokemuksiaan eron jälkeisestä vanhemmuudesta ja saada vertaistukea vanhemmuuden haasteista sekä oppia toinen toisiltaan hyviä ja toimivia käytänteitä omaan arkeensa. Ryhmässä saa kokemuksen siitä, ettei ole yksin pulmiensa kanssa ja vaikeisiinkin asioihin on löydettävissä uusia ratkaisuja. Vanhemman neuvossa keskitytään eroon vanhemmuuden ja lapsen näkökulmista. Vain toinen vanhempi voi osallistua ryhmään.

Maksuton ryhmä alkaa 6.4. ja kokoontuu verkossa Microsoft Teamsissa  kuusi  kertaa keskiviikkoisin klo 17.00 – 19.00.

Varaa aikasi alkutapaamiseen, niin saat tietoa ryhmän sisällöistä ja samalla voit  kertoa omasta elämäntilanteestasi.

Ilmoittautumiset 21.3.2022 mennessä:

Eeva Pelli-Cyprian