Syksyn koputellessa ovelle yhdistyksessä käynnistyy useita vertaisryhmiä.

Eron jälkeinen vanhemmuus – ryhmä, auttaa vanhemmuudessa eron jälkeen. Ryhmä käynnistyy 5.10.2017 ja kokoontuu torstaisin klo 17.00 – 19.30. Ryhmäohjaaja haastattelee kaikki ryhmään tulijat ennen ryhmän alkua. Ryhmään ilmoittautuminen on nyt käynnissä, ota rohkeasti yhteyttä jussityöntekijään 040 707 9483 tai jussityo@poentu.com

Lasten tanssi – ja liikeryhmä aloittaa toimintansa tänä syksynä ensimmäistä kertaa. Ryhmä toteutetaan yhdistyksen lapsityöntekijä ja Tanssiterapia Piuman yhteistyönä. Ryhmän menetelmät vahvistavat vuorovaikutustaitoja, kehotietoisuutta, luovuutta ja oman kehon hahmotusta. Ryhmään osallistuminen edellyttää aiempia käyntejä lapsityössä. Ryhmä käynnistyy 6.9.2017. Lisää tietoja ryhmästä voi kysellä lapsityöntekijältä 040 569 4407 tai lapsityo@poentu.com

Voimavaroja liikkeestä – ryhmä on tarkoitettu lähisuhdeväkivaltaa kokoneille naisille. Ryhmä toteutetaan  Jalkautuva naistyö- hankkeen sekä Tanssiterapia Piuman yhteistyönä nyt neljättä kertaa. Ryhmässä hyödynnetään tanssi- ja liiketerapian keinoja ja ryhmään voi tulla ensimmäisille kerroille ilman ennakkoilmoittautumista. Ryhmä käynnistyy 6.9 klo 18.00 – 19.30 Teljänkatu 8, Pori. Lisätietoja voit kysellä hanketyöntekijältä Maijulta 044 033 2003 tai jalkautuvanaistyo@gmail.com

Huomaathan, että löydät tarkempia tietoja ryhmistä nettisivuiltamme palvelut- valikon alta.