Yökylätoimintaa 3-11-vuotiaille lapsille

Yökylätoimintaa järjestetään kerran kuussa yläsavolaisille lapsiperheille, jotka tarvitsevat turvallisen yökyläilypaikan 3-11-vuotiaille lapsilleen. Tarjoamme lapsille viihtyisän yökyläpaikan ja vanhemmille mahdollisuuden hengähtää arjen keskellä. Yökylät järjestetään yhdistyksen tiloissa, Perhetuvalla (Savonkatu 13, Iisalmi).
Yökylät alkaa aina perjantaina klo 17.00 ja päättyy lauantaina klo 14.00. Yökylän hinta alk. 35€/lapsi. Mikäli lapsia on useampi, perheeltä maksu korkeintaan 70€.

Toivomme, että uudet perheet käyvät tutustumassa ennen ensimmäistä Yökylää. Näin lasten on mukavampi tulla ja me aikuiset voimme keskustella lapsenne hoitoon liittyvistä asioista. Sovitaan tutustumisaika ilmoittautumisen yhteydessä. Yökylässä toimimme työparina Perheentalo -yhteistyön työntekijän kanssa. Lisäksi mukana on opiskelijoita ja vapaaehtoisia.

Kevään 2024 Yökylät:

23.-24.2.

22.-23.3.

19.-20.4.

17.-18.5.

Muutokset voivat olla mahdollisia, joten seuraathan tarkempaa ilmoittelua Facebookista: Perhetupa Väkkärä. Paikan voi varata yhteen Yökylään kerrallaan.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: