Väkivaltatyön avopalvelu Paasi

Huom! Väkivaltatyön avopalvelu Paasin Keski-Uudenmaan toimipisteemme muuttaa Järvenpäähän 24.5.2024, uusi osoite on Sibeliuksenkatu 14, 3krs 04400 Järvenpää.

Oletko kokenut väkivaltaa? Oletko käyttänyt väkivaltaa? Oletko todistanut väkivaltaa?

Väkivaltatyön avopalvelu Paasi tarjoaa maksutonta apua kaikille lähisuhdeväkivallan osapuolille – väkivaltaa kokeneille, väkivaltaa käyttäville tai heille, jotka ovat huolissaan väkivaltaisista ajatuksistaan sekä väkivallalle altistuneille. Tarjoamme tukea, ohjausta ja neuvontaa kaikenikäisille asiakkaille.

Keskustelutuen tavoitteena on turvallisuuden vahvistaminen, väkivallan tunnistaminen, väkivallan loppuminen ja väkivaltakokemuksista selviäminen. Työmuotoina ovat yksilötapaamiset, pari- ja perhetapaamiset ja ryhmät. Meille on tärkeää, että jokainen tulee kohdatuksi omana itsenään.

Toimipisteemme sijaitsevat Keravalla ja Porvoossa. Työskentely on mahdollista myös etäyhteyksillä ja tarvittaessa käytetään tulkkia.

Läheisessä ihmissuhteessa tapahtuva väkivalta on lähisuhdeväkivaltaa. Väkivaltaa voi tapahtua parisuhteessa, lapsen ja vanhemman välillä, sisarusten välillä tai muiden läheisten tekemänä. Väkivalta voi olla esimerkiksi fyysistä, henkistä, seksuaalisuutta loukkaavaa, taloudellista tai digitaalista.

Paasin toimintaa rahoittaa sosiaali- ja terveysministeriö järjestöavustuksilla.

Linkki YouTube:

Väkivaltatyön avopalvelu PAASI yhteystiedot

Puh. 050 3732 822 (ma-pe 9.00-12.00), ei tekstiviestejä

vakivaltatyo@paasikivennk.fi

Keravan toimipiste
Kultasepänkatu 5 A 13a, 04250 Kerava

Porvoon toimipiste
Jokikatu 7 A 21, 06100 Porvoo

Väkivaltatyön avopalvelu Paasi Facebookissa: