Voit auttaa lahjoittamalla!

Viitteeksi: 1119

Lahjoita valitsemasi summa MobilePaylla

Kerättävien varojen käyttötarkoitus

Kerätyt varat käytetään lasten, nuorten ja perheiden tukemiseen, osallisuuden vahvistamiseen ja yhteisen toiminnan järjestämisen tukemiseen.  Varojen avulla esim. mahdollistetaan heikommassa asemassa olevien lasten ja nuorten liikunta- ja kulttuuriharrastustoimintaa sekä tuetaan itsenäistyvien nuorten opiskelua.

Kulttuurihistoriallisen perinnön vaalimiseen kerätyt varat käytetään presidentti J.K. Paasikiven omistuksessa (1917-1953) olleen Paasikartanon, siellä sijaitsevan museoidun työhuoneen, pihapiirin miljöön sekä alueella sijaitsevan Valkean Karitsan kappelin ylläpitämiseen ja kunnossapitoon. Varoja käytetään myös virtuaalisen museotoiminnan kehittämiseen ja historiallisen dokumenttien ja esineistön säilymisen turvaamisen tuleville sukupolville sekä siihen, että museoon tutustuminen olisi helpommin saavutettavaa kaikille kiinnostuneille.

Mikäli haluat tukea kulttuurihistoriallisen perinnön vaalimistamme, kirjoita maksuviitteeksi Museo.

Ilman viitettä maksetut tilisiirrot ohjaamme lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin edistämiseen.

Poliisihallituksen myöntämä rahankeräysluvan numero: RA/2021/1035

Lupa on voimassa alkaen 16.8.2021 koko maa poislukien Ahvenanmaa.

Lämmin kiitos tuestasi!

PAASIKIVEN NUORISOKYLÄN SÄÄTIÖ