Sinun jäsenyytesi on vahva kannanotto! Se kertoo, että että haluat olla mukana auttamassa vaikeissa elämän tilanteissa eläviä lapsia, aikuisia ja perheitä. Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Yhdistyksen jäsenenä

• saat neljä kerran vuodessa Enska-jäsenlehden kotiisi
  • halutessasi voit osallistua paikkakuntasi tai lähialueen yhdistyksen toimintaan
  • olet aina tervetullut mukaan vapaaehtoistoimintaan

Kokkolan ensi- ja turvakoti ry:n
• perusjäsenmaksu on 15 €/vuosi
• kannatusjäsenmaksun suuruus on 50 €/vuosi

Kannatusjäseneksi voivat liittyä yksityishenkilöt, yritykset, seurat tai muut yhteisöt.

Yhdistyksen hallitus hyväksyy yhdistyksen uudet jäsenet.

Jäsenille lähetetään neljä kertaa vuodessa ilmestyvä, Ensi- ja turvakotienliiton valtakunnallisesti julkaisema, Enska-lehti. Jäsenten on mahdollisuus osallistua yhdistyksen kevät- ja syyskokoukseen. Lisäksi pyritään vuosittain järjestämään joku erillinen tapahtuma, jonne jäsenet toivotetaan tervetulleiksi.
Toiveena on, että jäsenet ilmoittaisivat muuttuvat yhteystietonsa ja sähköpostiosoitteensa mielellään sähköpostitse osoitteeseen info@kokkolanensijaturvakoti.fi tai puhelimitse toimistosihteerille puh. 044 3456 794

Liity jäseneksi tästä:

Jäsenhakemus

Henkilöjäsen.Oheisia tietojasi käytetään yhdistyksessä jäsenhakemuksessasi ja ne rekisteröidään vain yhdistyksen jäsenrekisteriin. Ensi- ja turvakotien liitto saa nimi- ja osoitetietosi yhdistykseltä vain Enska-lehden lähettämistä varten, kun jäsenyytesi on astunut voimaan.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.