Onko sinulla kokemusta esihenkilötyöstä? Pidät hallinnollisista töistä, mutta haluat, että työhösi sisältyy myös asiakastyötä. Lähisuhdeväkivallan kriisityön kehittäminen ja johtaminen kiinnostaa sinua, haluat laajentaa osaamistasi ja antaa oman panoksesi lähisuhdeväkivallan vastaiseen työhön. Jos tunnistit itsesi, hae Hämeenlinnan turvakodin johtajaksi/sosiaalityöntekijäksi ja tule osaksi Kanta-Hämeen perhetyö ry:n ammattilaisten joukkoa.

Turvakodin tiimiin kuuluu turvakodin johtaja / sosiaalityöntekijä ja seitsemän ohjaajaa. Turvakotipalvelut on tarkoitettu kaikille lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille. Turvakoti on kodinomainen paikka, jossa saa suojan väkivallalta, apua väkivaltakokemuksen käsittelyyn sekä apua väkivallan loppumiseksi. Turvakodissa tarjotaan akuuttiin tilanteeseen ammatillista apua, neuvontaa ja ohjausta. Hämeenlinnan turvakodissa on vuosittain noin 200 asiakasta, joista puolet on lapsia.

Nykyisen johtajan/sosiaalityöntekijän siirtyessä toisiin tehtäviin haemme toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen turvakodin johtajaa /sosiaalityöntekijää 3.11.2022 alkaen.

Turvakodin johtaja/ sosiaalityöntekijä toimii turvakodin tiimin lähijohtajana. Työtehtäviin sisältyy asiakastyön johtaminen, henkilöstöhallinto, talouden ja toiminnan suunnittelu, seuranta, arviointi ja kehittäminen.

Haku on auki 30.9.2022 asti.

Kiinnostuitko? Lue lisää TE-keskuksen sivuilta ja laita hakemus tulemaan.