Hei amk-sosionomi tai sairaanhoitaja!

Haluatko työskennellä vauvaperheiden parissa ainutlaatuisessa ympäristössä vankilan perheosastolla Hämeenlinnassa? Perheosasto on kodinomainen, THL:n alainen lastensuojeluyksikkö, joka sijaitsee Vanajan vankilassa ja Hämeenlinnan vankilassa. Tiimimme on moniammatillinen ja toimimme tiiviissä yhteistyössä Rikosseuraamuslaitoksen ja lapsen sijoituksesta vastaavan lastensuojelun sosiaalitoimen kanssa. Työmme perheosastolla on lapsilähtöistä, ja sen tavoitteena on vahvistaa vanhemman ja lapsen vuorovaikutusta ja hyvinvointia sekä tukea vanhempaa selkeyttämään arkeansa ja elämäänsä.

Etsimme tiimiimme vanhempainvapaan sijaiseksi perhetyön ohjaajaa, jolla on jo jonkin verran kokemusta esimerkiksi lastensuojelusta, vauvaperhetyöstä, kuntoutuksesta tai päihde- ja mielenterveystyöstä. Toiminnallisten tai luovien menetelmien osaamisesta on työssämme hyötyä. Työ perheosastolla on 2-vuorotyötä.  Osallistut välittömään asiakastyöhön osana moniammatillista tiimiä. Tehtäviisi kuuluu lisäksi yhteistyö verkostojen kanssa.

Edellytämme sinulta ajokorttia, vähintään käytännön englannin kielen taitoa ja tartuntatautilain 48 pykälän mukaista rokotussuojaa. Hygieniapassi on eduksi. Tehtävään valittavan tulee esittää rikosrekisteriote (Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä 504/2002). Tehtävään valittavasta henkilöstä tehdään hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys.

Työ alkaa 10.1.2022 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja:

Perheosaston lähijohtaja Jaana Wikgren 044 3100 140, jaana.wikgren@khperhetyo.fi

Toiminnanjohtaja Paula Arbelin 044 743 9972, paula.arbelin@khperhetyo.fi

Hakemukset 31.12.2021 klo 16 mennessä perheosaston lähijohtaja Jaana Wikgrenille; jaana.wikgren@khperhetyo.fi