Haemme monipuolisesta ja haastavasta työstä kiinnostunutta työntekijää Kanta-Hämeen perhetyö ry:n Tapaamispaikka Poukamaan ohjaajan vakituiseen työsuhteeseen. Kanta-Hämeen perhetyö ry on osa Ensi- ja turvakotien liittoa. Työyhteisömme on kehittämismyönteinen, yhteisöllinen ja asiakaslähtöinen.

Tapaamispaikka Poukama antaa mahdollisuuden lapsen ja hänestä erossa asuvan vanhemman tapaamiseen turvallisessa, kodinomaisessa ja valvotussa ympäristössä. Tapaamispaikkatoiminta toteuttaa lapsen oikeutta molempiin vanhempiinsa. Sen tavoitteena on tukea lapsen ja etävanhemman suhteen syntymistä ja kehittymistä sekä vahvistaa vanhemmuutta. Työtä tehdään lapsen näkökulmasta ja toiminnassa keskeistä on lapsilähtöisyys ja lapsen osallisuus.

Katsomme eduksi työskentelyn eroperheiden, haavoittuvassa asemassa olevien lasten kanssa sekä tietämyksen tapaamispaikkatoiminnasta. Kokemus päihde- ja mielenterveys työstä on myös tärkeää. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Tehtävään valitulta tarkistetaan rikosrekisteriote.

Haemme ohjaajaa, jolla on AMK-tasoisen sosiaalialan koulutus ja kokemusta työkokemusta lastensuojelusta. Toivomme sinulta löytyvän kehittämismyönteisyyttä, joustavuutta ja halua edistää lasten turvallisuutta ja osallisuutta sekä olla osa kansalaisjärjestötoimintaa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn, hyvät kouluttautumismahdollisuudet ja toimivan tiimin lisäksi säännöllisen työnohjauksen ja laajat työterveyspalvelut. Työhyvinvointia tukemaan saat liikunta- ja kulttuuriedun sekä säännöllisen tyhy-toiminnan oman tiimisi kanssa.

Lisätietoja ja hakemus 10.1.2022 mennessä; nana.lindholm@khperhetyo.fi