Sinä voit muuttaa tarinaa –kampanja starttaa ma 23.9. kaupungin kirjastosta

Kuopion ensikotiyhdistys kampanjoi seuraavat kaksi viikkoa, jotta yhdistyksen jäsenmäärä tuplaantuisi. Luvassa on useita tapahtumia, joiden yhteydessä voi tavata yhdistyksen työntekijöitä ja liittyä jäseneksi. Kampanja näkyy vahvasti myös sosiaalisessa mediassa.

Ensi- ja turvakotien liiton 30 yhdistystä ympäri Suomea auttavat vuosittain yli 12 000 apua hakevaa. Joitain perheitä auttaa vauvan unikoulu tai tuki erotilanteessa, toiset tarvitsevat apua perheväkivallan katkaisemiseen, jotkut vankkaa tukea vauva-aikana tai apua silloin, kun päihteet vaarantavat lapsen hyvän kasvun. Yhdistykset ovat vahvoja vaikuttajia ja toiminnassa on mukana myös vapaaehtoisia.

Kuopion ensikotiyhdistys on seuraavat kaksi viikkoa mukana Ensi- ja turvakotien liiton Sinä voit muuttaa tarinaa –jäsenkampanjassa, joka kutsuu ihmisiä yhdistyksen jäseniksi ja auttamaan lapsiperheitä Kuopion alueella.

“Olemme varmoja, että Pohjois-Savosta löytyy ihmisiä, joille lapsiperheiden arjen tukeminen on sydämen asia. Kampanjan aikana näytämme, että me teemme tätä työtä joka päivä, ja mukaan voi tulla liittymällä jäseneksi”, sanoo toiminnanjohtaja Pirjo Pehkonen Kuopion ensikotiyhdistyksestä.

Kuopion ensikotiyhdistyksellä on tällä hetkellä noin 80 jäsentä, ja määrän toivotaan nyt tuplaantuvan.

Yhdistyksen jäsenyys on vahva kannanotto eriarvoisuutta vastaan. Jäsenet antavat vahvan selkänojan yhdistyksen vaikuttamistyölle, ja jäsenmaksut tukevat yhdistyksen auttamistyötä. Jäsenyys on helppo tapa auttaa ja vaikuttaa.

Liity jäseneksi täyttämällä tämä lomake!

Kuopion ensikotiyhdistyksen työntekijöitä voi tavata seuraavissa tapahtumissa:

Maanantai 23. syyskuuta, 12.00–16.00

Yhdistys Facebookissa:
Twitter @KuopionEnsikoti
Instagram @kuopion_ensikotiyhdistys

Kuopion ensikotiyhdistys ry tukee vauva– ja lapsiperheitä hyvän arjen turvaamisessa. Olemme toimineet lasten ja perheiden hyvinvoinnin tukena vuodesta 1946. Teemme monipuolista työtä Kuopion ja Pohjois-Savon alueella, tiiviissä yhteistyössä kuntien kanssa. Ammattilaisten lisäksi työssämme on mukana joukko koulutettuja, tehtäviinsä sitoutuneita vapaaehtoisia

Jokaisella lapsella on oikeus turvalliseen, tasapainoiseen ja hyvään arkeen.