Sinun jäsenyytesi on vahva kannanotto! Se kertoo, että että haluat olla mukana auttamassa vaikeissa elämän tilanteissa eläviä lapsiperheitä. Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Yhdistyksen jäsenenä

• saat neljä kertaa vuodessa Enska-jäsenlehden kotiisi
  • halutessasi voit osallistua  yhdistyksen toimintaan
  • olet aina tervetullut mukaan vapaaehtoistoimintaan

Tule mukaan toimintaan!

Auttavia käsiä kaivataan esimerkiksi tapahtumien suunnittelussa ja toteutuksessa. Näppärät valokuvaajat, viestijät, autonkuljettajat, rakentajat, soittajat ja muut idearikkaat aktiiviset jäsenet ovat meille erittäin tervetulleita! Voit myös esitellä yhdistyksen toimintaa erilaisissa tilaisuuksissa tai ideoida tapoja kerätä rahaa yhdistyksen toimintaan.

Näin liityt jäseneksi
Täytettyäsi nettilomakkeen lähetämme sinulle sähköpostilla hakemuksen varmistuspyynnön, enemmän tietoa jäsenyydestä ja ohjeet jäsenmaksun maksamista varten.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 20 €/vuosi. Kannatusjäsenmaksu on 30 €/vuosi ja yhteisöjäsenyys 50 €/vuosi.

Jäsenenä pääset osaksi Kuopion ensikotiyhdistyksen 70-vuotiasta perinnettä. Kutsumme jäsenet vuosittain kevät- ja syyskokouksiin, joissa päätetään yhdistyksen luottamushenkilöistä, toiminnasta ja taloudenhoidosta.

Jäsenhakemus