Kuopion ensikotiyhdistys ry on yleishyödyllinen järjestö, joka tukee vauva- ja lapsiperheitä hyvän arjen turvaamisessa. Olemme toimineet lasten ja perheiden hyvinvoinnin tukena vuodesta 1946. Teemme monipuolista työtä Kuopion ja Pohjois-Savon alueella. Yhdistyksen palveluksessa on 25 työntekijää, joista 11 työskentelee ensikodissa. Ammattilaisten lisäksi työssämme on mukana joukko koulutettuja, tehtäviinsä sitoutuneita vapaaehtoisia. Yhdistys on Ensi- ja turvakotien liiton jäsenjärjestö.

Yhdistys hakee nyt vakituiseen työsuhteeseen ENSIKODIN JOHTAJAA 1.10. alkaen.

Ensikoti Pihla on ympärivuorokautinen kodinomainen yksikkö, jossa työskennellään vauvalähtöisen päihdekuntoutuksen parissa. Työn ydintä ovat päihdekuntoutus sekä vauvan ja vanhemman välisen vuorovaikutuksen tukeminen. Pihlassa toteutetaan yhteisökuntoutusta. Ensikodissa tehtävä työ on vaativaa sosiaalipalvelua, ja työntekijät ovat korkeasti koulutettuja ammattilaisia. Yksikössä on seitsemän perhepaikkaa. Ensikoti Pihla on osa valtakunnallista Pidä kiinni -hoitojärjestelmää, jota koordinoi Ensi- ja turvakotien liitto.

Ensikodin johtajana vastaat henkilöstön ja talouden johtamisesta, asiakastyöstä, palvelun kehittämisestä ja sidosryhmäyhteistyöstä sekä osallistut johtoryhmätyöskentelyyn.

Odotamme, että sinulla on kokemusta johtamisesta ja esimiestyöstä sekä hyvät vuorovaikutustaidot. Johtamisen lisäksi haluat tehdä myös asiakastyötä. Sinulla on hyvä paineensietokyky. Pystyt joustamaan ja tekemään päätöksiä nopeasti muuttuvissa tilanteissa. Haluat innostaa työryhmää kehittymään.

Edellytämme sinulta sosiaalityöntekijän (YTM) pätevyyttä. Katsomme eduksesi lastensuojelutyön, yhteisökuntoutuksen, päihdekuntoutuksen ja järjestötyön kokemuksen.

Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan ja mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi koulutusten ja työnohjauksen avulla. Ensi- ja turvakotien liiton jäsenjärjestössä pääset näköalapaikalle valtakunnallisten lapsiperhepalvelujen kehittämiseen. Tehtävässä on mahdollisuus yhteensovittaa työ ja muu elämä joustavien työaikojen avulla.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Pirjo Pehkonen puh. 044 369 7220, pirjo.pehkonen@kuopionensikoti.fi 2.5. klo 12.00-15.00 ja 7.5. klo 9.00-12.00.

Lähetä hakemuksesi ja cv:si palkkatoivomuksineen viimeistään 19.5.2019 mennessä osoitteeseen pirjo.pehkonen@kuopionensikoti.fi.