SINÄ VOIT MUUTTAA TARINAA.

Jäsenenä voit olla mukana muuttamassa tarinaa silloin, kun perheessä on tapahtunut lapsikaappaus tai sen uhka on läsnä perheen elämässä, tai kun vaikea kansainvälinen huoltokiista kuormittaa perheen voimavaroja.
Kirjoitetaan yhdessä parempi tulevaisuus.

www.muutatarinaa.fi

Sinun jäsenyytesi on vahva kannanotto! Se kertoo, että että haluat olla mukana auttamassa vaikeissa elämän tilanteissa eläviä lapsiperheitä. Jäseneksi voivat liittyä kaikki toiminnasta kiinnostuneet.

Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Yhdistyksen jäsenenä

• saat kaksi kertaa vuodessa Kaapatut Lapset ry:n Toivo-jäsenlehden kotiisi
  • saat neljä kertaa vuodessa Ensi- ja turvakotien liiton julkaiseman Enska-jäsenlehden kotiisi
  • saat Yhden vanhemman perheiden liitto ry:n Muuttuva perhe- lehden kotiisi
  • saat nopeasti tietoa yhdistyksemme tapahtumista
  • jäsenenämme voit osallistua tapahtumiimme alennettuun hintaan tai jopa ilmaiseksi
  • halutessasi voit osallistua paikkakuntasi tai lähialueen yhdistyksen toimintaan
  • olet aina tervetullut mukaan vapaaehtoistoimintaan
etkl_erotilanne_1080x1080

Miten haen jäseneksi?

Henkilöjäsenet voivat hakea jäsenyyttä täyttämällä alla olevan henkilöjäsenen liittymislomakkeen. Valitse lomakkeella, haetko yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi vai tukijäseneksi. Voit myös kertoa, mikä erityisesti sai sinut hakemaan yhdistyksen jäsenyyttä tai mahdollisesta kiinnostuksestasi toimia yhdistyksessä esimerkiksi tukihenkilönä toiselle vastaavassa tilanteessa olevalle vanhemmalle. Jäsenmaksusta saat laskun postitse tai sähköpostitse, kun hallitus on hyväksynyt jäsenyyden.

Yritykset, yhdistykset tai muut organisaatiot voivat liittyä yhteisöjäseniksi täyttämällä alla olevan yhteisöjäsenen liittymislomakkeen.
Yhteisöjäsen voi tukea toimintaa haluamallaan summalla, kuitenkin vähintään 100 €:lla / vuosi. Yhteisöjäsen saa nimensä internetsivuillemme kohtaan ”Toimintaamme tukevat”.

Mikä ero on tukijäsenellä ja varsinaisellä jäsenellä?
Tukijäsenellä on vain puheoikeus kevät- ja syyskokouksessa, varsinaisellä jäsenellä on myös äänioikeus. Jäsenedut kuuluvat molemmille – tukijäsenenä saat jäsenlehtemme ja voit osallistua kaikkeen toimintaan. Usein tukijäsenet ovat sellaisia, joiden lähipiirissä on ollut lapsikaappaus tai kaappausuhka tai jotka muuten kokevat toimintamme tärkeäksi.

Jäsenmaksut
Varsinainen jäsen 15 €
Tukijäsen 30 €
Yhteisöjäsen (väh.) 100 €

Lähettämällä hakemuksen hyväksyt yhdistyksemme säännöt ja yllämainittujen tietojen tallennuksen jäsenrekisteriimme. Tutustuthan myös jäsenrekisterimme tietosuojaselosteeseen.
* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.