Sinun jäsenyytesi on vahva kannanotto! Se kertoo, että että haluat olla mukana auttamassa vaikeissa elämän tilanteissa eläviä lapsiperheitä. Jäseneksi voivat liittyä kaikki toiminnasta kiinnostuneet.

Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Yhdistyksen jäsenenä

• saat viisi kertaa vuodessa Enska-jäsenlehden kotiisi
  • halutessasi voit osallistua paikkakuntasi tai lähialueen yhdistyksen toimintaan
  • olet aina tervetullut mukaan vapaaehtoistoimintaan

Haluaisin tukea toimintaa, mutta en voi osallistua aktiivisesti.
Yksityinen henkilö, yhdistys tai yritys voi myös halutessaan ryhtyä yhdistyksen tukijäseneksi. Tukijäsenyys sopii erityisesti niille, jotka haluavat tukea yhdistyksen toimintaa, mutta eivät voi ottaa aktiivisesti osaa siihen.

Mikä ero on tukijäsenellä ja varsinaisellä jäsenellä?
Tukijäsenmaksu on 25€ vuodessa. Tukijäsenellä on vain puheoikeus kevät- ja syyskokouksessa, varsinaisellä jäsenellä on myös äänioikeus. Jäsenedut kuuluvat molemmille – tukijäsenenä saat jäsenlehtemme ja voit osallistua kaikkeen toimintaan. Usein tukijäsenet ovat sellaisia, joiden lähipiirissä on ollut lapsikaappaus tai kaappausuhka tai jotka muuten kokevat toimintamme tärkeäksi.

En voi tukea yhdistystä taloudellisesti, mutta haluaisin osallistua toimintaan.
Voit aina ilmoittautua vapaaehtoiseksi. Tarvitsemme aika ajoin vapaaehtoisia ja erityisosaajia tapahtumien järjestelyyn, lastenhoitoon… Voit myös liittyä sähköpostilistallemme, jolloin saat ajankohtaista tietoa yhdistyksemme toiminnasta, ja tietenkin seurata liikkeitämme sosiaalisessa mediassa!

Miten haen jäseneksi?
Voit hakea jäsenyyttä täyttämällä alla olevan liittymispyynnön. Pyynnöstä tulee käydä ilmi hakijan henkilö- ja yhteystiedot. Osoitteen lisäksi kerro joko puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Voit myös kertoa, mikä erityisesti sai sinut hakemaan yhdistyksen jäsenyyttä tai mahdollisesta kiinnostuksestasi toimia yhdistyksessä esimerkiksi tukihenkilönä toiselle vastaavassa tilanteessa olevalle vanhemmalle.

Jäsenmaksut
Varsinainen jäsen 20 €
Tukijäsen (väh.) 25 €
Yhdistysjäsen (alle 10 hengen yritys tai yhdistys) 50 €
Yhdistysjäsen (yli 10 hengen yritys tai yhdistys) 100 €

Jäsenmaksusta saat laskun postitse tai sähköpostitse, kun hallitus on hyväksynyt jäsenyyden.

Jäsenhakemus

Lähettämällä hakemuksen hyväksyt yhdistyksemme säännöt.
* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.