Sinä voit muuttaa tarinaa

Jäsenenä voit olla mukana muuttamassa tarinaa silloin, kun perheessä on tapahtunut lapsikaappaus tai sen uhka on läsnä perheen elämässä, tai kun vaikea kansainvälinen huoltokiista kuormittaa perheen voimavaroja.
Kirjoitetaan yhdessä parempi tulevaisuus.

www.muutatarinaa.fi

Sinun jäsenyytesi on vahva kannanotto! Se kertoo, että että haluat olla mukana auttamassa vaikeissa elämäntilanteissa eläviä lapsiperheitä. Jäseneksi voivat liittyä kaikki toiminnasta kiinnostuneet.

Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Yhdistyksen jäsenenä

• saat kaksi kertaa vuodessa Kaapatut Lapset ry:n Toivo-jäsenlehden sähköpostiisi
  • saat neljä kertaa vuodessa Ensi- ja turvakotien liiton julkaiseman Enska-jäsenlehden sähköpostiisi
  • saat nopeasti tietoa yhdistyksemme tapahtumista
  • olet aina tervetullut mukaan vapaaehtoistoimintaan
etkl_erotilanne_1080x1080

Miten haen jäseneksi?

Henkilöjäsenet voivat hakea jäsenyyttä täyttämällä henkilöjäsenen liittymislomakkeen. Valitse lomakkeella, haetko yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi vai tukijäseneksi. Voit myös kertoa, mikä erityisesti sai sinut hakemaan yhdistyksen jäsenyyttä tai mahdollisesta kiinnostuksestasi toimia yhdistyksessä esimerkiksi tukihenkilönä toiselle vastaavassa tilanteessa olevalle vanhemmalle. Jäsenmaksusta saat laskun postitse tai sähköpostitse, kun hallitus on hyväksynyt jäsenyyden.

Yritykset, yhdistykset tai muut organisaatiot voivat liittyä yhteisöjäseniksi täyttämällä yhteisöjäsenen liittymislomakkeen.
Yhteisöjäsen voi tukea toimintaa haluamallaan summalla, kuitenkin vähintään 100 €:lla / vuosi. Yhteisöjäsen saa nimensä internetsivuillemme kohtaan ”Toimintaamme tukevat”.

Mikä ero on tukijäsenellä ja varsinaisella jäsenellä?

Tukijäsenellä on vain puheoikeus kevät- ja syyskokouksessa, varsinaisellä jäsenellä on myös äänioikeus. Jäsenedut kuuluvat molemmille – tukijäsenenä saat jäsenlehtemme ja voit osallistua kaikkeen toimintaan. Usein tukijäsenet ovat sellaisia, joiden lähipiirissä on ollut lapsikaappaus tai kaappausuhka tai jotka muuten kokevat toimintamme tärkeäksi.

Jäsenmaksut

• Varsinainen jäsen 15 €
  • Tukijäsen 30 €
  • Yhteisöjäsen (väh.) 100 €

Lähettämällä hakemuksen hyväksyt yhdistyksemme säännöt ja yllämainittujen tietojen tallennuksen jäsenrekisteriimme. Tutustuthan myös jäsenrekisterimme tietosuojaselosteeseen.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Anna kaksi sattumanvaraista numeroa. (esim. 18)

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Anna kaksi sattumanvaraista numeroa. (esim. 18)