Haluatko tuoda iloa vauvoille, lapsille ja vanhemmille? Haluatko olla mukana toimimassa turvallisen lapsuuden ja elämän puolesta?

Vanhempi on väsynyt, sinä leikit lapsen kanssa, jotta hän voi hengähtää. Yhdistys tarvitsee apua varainhankintaan, sinä tulet mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjaa. Jos olet eron, lapsikaappauksen, kaappausuhan tai kansainvälisen huoltokiistan läpikäynyt vanhempi, voit tarjota vertaistukea vertaistukihenkilönä. Voit myös toimia viikonloppupäivystäjänä neuvontapuhelimessamme.

Vapaaehtoiset ovat tärkeitä yhdistyksen arjessa. Voit osallistua omien aikataulujesi mukaan, silloin kun itsellesi parhaiten sopii. Vapaaehtoisena saat iloa, merkityksellisen vapaaehtoistehtävän, vaikutusmahdollisuuksia ja mukavan porukan johon kuulua ja jossa toimia.

Meillä vapaaehtoisena ei tarvitse valmiiksi osata kaikkea. Halu auttaa, positiivinen asenne ja iloinen mieli vievät pitkälle. Vapaaehtoisena toimimiseen saat meiltä koulutusta ja tukea. Voimme muotoilla myös sinun erikoisosaamiseen tai kiinnostuksen kohteeseen sopivan tehtävän!

Kiinnostuitko ja haluat tulla mukaan?
Ota yhteyttä: toimisto@kaapatutlapset.fi ja liity joukkoomme!

Tule vapaaehtoiseksi

Anna kaksi sattumanvaraista numeroa. (esim. 18)

Koulutukset

Järjestämme monipuolista koulutusta vapaaehtoistoimijoillemme.

Ole yhteydessä toimistoomme toimisto@kaapatutlapset.fi, mikäli olet kiinnostunut koulutuksista!