Kivisydan_teksti3Haluatko tuoda iloa vauvoille, lapsille ja vanhemmille? Haluatko olla mukana toimimassa turvallisen lapsuuden ja elämän puolesta?

Vanhempi on väsynyt, sinä leikit lapsen kanssa, että hän voi hengähtää. Yhdistys tarvitsee apua varainhankintaan, sinä tulet mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjaa. Jos olet eron läpikäynyt vanhempi, voit tarjota vertaistukea vertaistukihenkilönä, Eroneuvoissa ja Neuvokahviloissa -ja perhekahviloissa.

Tällaisia asioita meidän vapaaehtoiset tekevät. Kuulostaako hyvältä? Ilmoittaudu mukaan meidän huikeaan vapaaehtoisjoukkoon!

Vapaaehtoiset ovat meille tärkeitä yhdistyksen arjessa. Voit osallistua omien aikataulujesi mukaan, silloin kun itsellesi parhaiten sopii. Vapaaehtoisena saat iloa, merkityksellisen vapaaehtoistehtävän, vaikutusmahdollisuuksia ja mukavan porukan johon kuulua ja jossa toimia.

Meillä vapaaehtoisena ei tarvitse valmiiksi osata kaikkea. Halu auttaa, positiivinen asenne ja iloinen mieli vievät pitkälle. Vapaaehtoisena toimimiseen saat meiltä koulutusta ja tukea. Voimme muotoilla myös sinun erikoisosaamiseen tai kiinnostuksen kohteeseen sopivan vapaaehtoistehtävän!

Kiinnostuitko ja haluat tulla mukaan?
Ota yhteyttä: toimisto@kaapatutlapset.fi ja liity joukkoomme!

Tule vapaaehtoiseksi