11.–12.11.2020 Webinaari

Vauvafoorumi 2020 toteutetaan webinaarina koronatilanteen vuoksi.

Odotusaika ja vauvan ensimmäiset elinvuodet ovat ainutkertaisia. Silloin kun vanhemmalla on mielenterveysongelma, perhe tarvitsee tiivistä tukea jo odotusaikana ja tarvittaessa usean vuoden ajan. Vakavatkaan riskitekijät eivät haittaa kehitystä, jos vauvaperheen elämässä on myös suojaavia tekijöitä.

Vauvafoorumissa saat uusia työvälineitä erityistä tukea tarvitsevien vauvaperheiden tunnistamiseen ja heidän kanssaan työskentelyyn. Vauvatyötä haastavissa perhetilanteissa -käsikirja  julkaistaan  foorumissa.

Kenelle: Vauvaperheitä työssään kohtaaville sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaisille ja opiskelijoille.

Hinta: 100€ ja se sisältää uuden Vauvatyötä haastavissa perhetilanteissa -käsikirjan postitettuna.

Linkki webinaariin lähetetään edellisenä päivänä sähköpostilla.

Seuraa päivän ohjelmaa ja osallistu keskusteluun twitterissä tunnuksella #vauvafoorumi

Ohjelma ja ilmoittautuminen Ensi- ja turvakotien liiton nettisivuilla: https://ensijaturvakotienliitto.fi/tapahtumat/vauvafoorumi2020/

Majoitus: Huoneen Sokos Hotel Puijonsarvesta jo varanneet voivat ottaa yhteyttä sales.kuopio@sokoshotels.fi sekä puh. +358 10 7629 500

Lisätietoja ja yhteydenotot Vauvafoorumiin liittyen:

Tanja Henttonen
Asiantuntija, Vaativan vauvatyön kehittäminen
p. 0400 225 583, tanja.henttonen@etkl.fi

Webinaariin liittyvät ilmoittautumiset/käytännön asiat:
Tuula Turppo, toimistosihteeri
tuula.turppo@etkl.fi