Vantaan turvakotiyhdistykselle jokainen jäsen on arvokas.

Sinun jäsenyytesi on vahva kannanotto.
Se kertoo, että haluat olla mukana auttamassa vaikeissa elämäntilanteissa eläviä perheitä. Liittymällä jäseneksi tuet työtämme väkivallattomien lähisuhteiden puolesta. Tervetuloa mukaan joukkoomme!

Yhdistyksen jäsenenä

• saat neljä kertaa vuodessa Enska-jäsenlehden kotiisi
  • saat kahdesti vuodessa jäsenkirjeen
  • halutessasi voit osallistua paikkakuntasi tai lähialueen yhdistyksen toimintaan
  • olet aina tervetullut mukaan vapaaehtoistoimintaan

Ota yhteyttä:

sonja.saikkonen@vantaanturvakoti.fi

Lue uusin Enska:

Jäsenmaksu vahvistetaan vuosittain yhdistyksen Vuosikokouksessa. Jäsenmaksun suuruus on tällä hetkellä 20 € / vuosi. Opiskelijoiden ja eläkeläisten jäsenmaksu on 15 € / vuosi. Yhdistys voi tarvittaessa tarkistaa asianmukaisen ja voimassaolevan todistuksen alennusryhmään kuulumisesta.

Yritykset, yhdistykset tai muut organisaatiot voivat liittyä yhteisöjäseniksi. Yhteisöjäsen voi tukea toimintaa haluamallaan summalla, kuitenkin vähintään 60€:lla / vuosi.

Jäsenhakemus

Lähetettyäsi hakemuksen otamme sinuun yhteyttä.

Vahvistan ylläolevat tiedot oikeiksi. Lähettämällä lomakkeen hyväksyn yhdistyksen säännöt, ja että lomakkeella antamani tiedot rekisteröidään Vantaan Turvakoti ry:n ja yhdistyksen kattojärjestön Ensi- ja turvakotien liiton (ETKL) keskitettyyn jäsenrekisteriin (ks. jäsenrekisterin tietosuojaseloste). ETKL postittaa neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Enska-lehden rekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Voin halutessani kieltää lehden postituksen milloin tahansa ilmoittamalla siitä Vantaan Turvakoti ry:n yhteyshenkilölle.

Vantaan turvakoti ry:n henkilökuntaa sitoo salassapitovelvollisuus (SHL 57§) eikä heillä ole lupaa luovuttaa tietoja ulkopuolisille.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.