6.6.2023 Teams

Työkokouksessa saat tietoa Traumainformoidusta työotteesta johtamisen ja esihenkilön työn näkökulmasta. Kuulet vaativan vauvatyön ajankohtaisia asioita sekä perhekeskuksen tämän hetken tilanteesta. Pääset kuulemaan vauva- ja väkivaltatyötä tulevaisuuden sotekeskuksiin- hankkeen palveluketjuista- ja poluista monitoimijaiseen yhdessä toteutettavaan työhön, sekä monialaisen työn suunnitteluun. Lisäksi työkokouksessa jaetaan, ”Miten pärjäät?” vauvaperhekyselyn alustavia tuloksia. Kyselyssä on kartoitettu mm. vanhempien mielenterveyden haasteita sekä Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten vauvatyön palvelujen tunnettavuutta. Päivän aikana pääset osallistumaan yhteiseen keskusteluun ja pienryhmäporinoihin.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ohjelmaan tulee tarkennusta. Ja osallistumislinkin saat lähempänä tapahtumaa.

klo 8.30–9.00

Tervetuloa ja vauvatyössä ajankohtaista

Hanna Sellergren vaativan vauvatyön kehittämispäällikkö/ Ensi- ja turvakotien liitto

klo. 9.00–10.30 vauva- ja väkivaltatyötä sote -keskuksiin- hankeesta, Tiina Palviainen, projektipäällikkö/ Ensi- ja turvakotien liitto