Ajankohtaista: Ensikotikaverikoulutus 8.11. ja 16.11.2017 klo 17:30 – 20 sekä 25.11.2017 klo 10 – 12:30
Esite Ensikotikaveri

Haluatko tuoda iloa vauvoille, lapsille ja vanhemmille? Haluatko olla mukana toimimassa turvallisen lapsuuden ja elämän puolesta?

Tulevaa äitiä pelottaa synnytys, sinä kuuntelet ja kuljet vierellä. Vanhemman pitää päästä asioille, sinä otat vauvan syliin ja hän nukahtaa siihen tyytyväisenä. Lapsi kaipaa miestä kaverikseen ja sinä tulet jakamaan arkeasi hänen kanssaan. Jos olet eron läpikäynyt vanhempi, voit tarjota vertaistukea Eroneuvoissa.

Tällaisia asioita meidän vapaaehtoiset tekevät. Kuulostaako hyvältä? Ilmoittaudu mukaan meidän huikeaan vapaaehtoisjoukkoon!

Vapaaehtoiset ovat meille tärkeitä yhdistyksen arjessa. Voit osallistua omien aikataulujesi mukaan, silloin kun itsellesi parhaiten sopii. Vapaaehtoisena saat iloa, merkityksellisen vapaaehtoistehtävän, vaikutusmahdollisuuksia ja mukavan porukan johon kuulua ja jossa toimia.

Meillä vapaaehtoisena ei tarvitse valmiiksi osata kaikkea. Halu auttaa, positiivinen asenne ja iloinen mieli vievät pitkälle. Vapaaehtoisena toimimiseen saat meiltä koulutusta ja tukea. Toki jos sinulla on osaamista, jota haluaisit hyödyntää vapaaehtoistyössä (kirjoittaminen, valokuvaus, remonttitaidot, ryhmien ohjaaminen), otamme ehdotuksia mielellämme vastaan

Oletko kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta yhdistyksessämme?

Vapaaehtoiseksi voi tulla tavallisen kansalaisen tiedoin ja taidoin. Tärkeää on kuitenkin, että vapaaehtoisen oma elämäntilanne on vakaa ja vapaaehtoinen on vastuuntuntoinen aikuinen. Etsimme toimintaamme jatkuvasti uusia vapaaehtoisia. Uudet vapaaehtoiset perehdytetään ja he saavat tukea tehtäviinsä. Vapaaehtoisille järjestetään myös virkistystä.

Lisätietoja:

Anna-Maria Sipponen, puh. 044 500 0604, anna-maria.sipponen@letk.fi

MIESKAVERITOIMINTA
DOULA-TOIMINTA

Lisätietoja:
Vapaaehtoiskoordinaattori
Anna-Maria Sipponen, puh. 044 500 0604,
anna-maria.sipponen@letk.fi

Mitkä saappaat sopisivat sinulle?
 Vapaaehtoistoiminta