Yökylä siirtyi keväällä koronan myötä tapaamaan perheitä yksittäin ja uudella päiväkylä menetelmällä. Päiväkylässä oltiin perhe kerrallaan ja se mahdollisti ihan uudenlaisten hupien keksimisen. Erässä päiväkylässä grillasimme hamppareita terasilla ja ohjaajat olivatkin hampurilaisista todella innoissaan. Lapset toivoivat seuraavaksi kerraksi ruuaksi yökylän vakio ruokaa, makaroonilaatikkoa. Jäätelöä kului kevään ja kesän aikana ja muovailuvahat olivat kovassa käytössä. Kävelimme yhdessä Langinkosken koululle pelailemaan. Usein reitiksi valikoitui maisemareitti merenrannan kautta. Syksyllä pidimme muutaman normaalin yökylän ja lapsille se oli paluu tuttuun rutiiniin. Ikävä oli kasvanut lapsien ja ohjaajien osalta, ja meillä olikin todella hilpeät yökylät, kun pääsimme pitkästä aikaa kokoontumaan. Yökylässä lautapelit ovat olleet lasten suosikkeja ja monopolyä onkin pelattu ahkerasti. Juuri ennen joulua leivoimme lasten kanssa pipareita joululaulujen soidessa. Yökylän vuosi sujui todella mukavasti ja odotammekin jo vuotta 2021 innolla.

Terkuin Eve, yökylän vastaava ohjaaja