Kymenlaakson Ensi- ja turvakotiyhdistyksen tuottamia lakisääteisiä, kuntayhtymälle tai kunnille myytäviä palveluja ovat tehostettu Alvari -perhetyö® sekä tuetut ja valvotut tapaamiset ja valvotut vaihdot. Lisäksi yhdistys on valmistautunut tuottamaan tarvittaessa ammatillista tukihenkilötoimintaa.

Tehostettu perhetyö: Alvari-perhetyö® on lapsiperheille suunnattua suunnitelmallista ja pitkäkestoista erityistason apua ja tukea, jota ohjaa Alvari-perhetyön® laatukäsikirja.

Lisätietoja: https://ensijaturvakotienliitto.fi/kymenlaaksonensijaturvakoti/toimintamuodot/alvari-perhetyo/

Valvotut ja tuetut tapaamiset sekä valvotut vaihdot: Tapaamispaikka Esikossa on erikoistuttu vaativien valvottujen ja tuettujen tapaamisten järjestämiseen ja toteuttamiseen.  Toiminnan tavoitteena on tarjota puolueeton ja turvallinen, ammatillisesti ohjattu tapaamispaikka lapselle ja hänestä erossa asuvalle vanhemmalle. Lisätietoa

Lisätietoja myytävistä lakisääteisistä palveluista:

Palveluesimies Hanna Kivilahti

hanna.kivilahti@kletu.fi