Tampereen ensi- ja turvakoti ry ja Turvallisen vanhuuden puolesta – Suvanto ry hakevat projektihenkilöstöä yhteiseen Stea-rahoitteiseen hankkeeseen vuosille 2024-2026

Turvallista ikääntymistä pirkanmaalaisille senioreille -hankkeessa kehitetään ikääntyneiden pirkanmaalaisten väkivallan eri osapuolten kanssa tehtävää auttamistyötä. Kumppaneina hankkeessa on useita toimijoita Pirkanmaalta, mm. paikallisia ikäihmisten palveluita tuottavia yhdistyksiä, Pirkanmaan hyvinvointialue ja Tampereen yliopisto.

Haemme hankkeeseen projektipäällikköä ja projektiasiantuntijaa.

Projektipäälliköltä edellytetään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sosiaali- ja terveysalalta. Projektipäällikkö tulee Tampereen ensi- ja turvakoti ry:n työntekijäksi.  Projektiasiantuntijalta edellytetään soveltuva sosiaali- ja terveydenhuollon alempi korkeakoulututkinto, esim. sosionomi tai geronomi (AMK). Projektipäälliköltä toivotaan esihenkilökokemusta tai -koulutusta ja projektinhallinnan osaamista. Arvostamme lisäksi Stea-rahoituksen osaamista.

Projektiasiantuntija tulee Suvanto ry:n työntekijäksi. Työ edellyttää väkivaltatyön osaamista, verkostoitumistaitoja, taitoa järjestelmälliseen työhön ja ikäihmisten kohtaamisen taitoa.

Tarjoamme ainutlaatuisen ja mielenkiintoisen työn sekä mahdollisuuden kehittää itseään poikkeuksellisissa tehtävissä. Työntekijöillämme on käytössä työnohjaus, työterveys sekä yhdistysten työsuhde-edut. Palkkauksessa noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta, jossa palkkaryhmä on F.  Toimipiste sijaitsee Tampereella, mutta työ edellyttää liikkumista pääosin Pirkanmaalla. Työ alkaa sovitusti, mutta tavoitteena on työn aloitus maaliskuussa.

Haku päättyy 1.2. klo 12.00. Hakemukset voi lähettää sähköisesti osoitteeseen maria.lansio@tetuko.fi.

Ryhmähaastattelut pidetään 6.2. klo 15 lähtien.
Järjestämme avoimen Teams-infon kiinnostuneille 22.1. klo 14. Voit ilmoittautua Teamsiin osoitteeseen maria.lansio@tetuko.fi.

Lisätietoja:
Maria Länsiö / Tampereen ensi ja turvakoti ry / maria.lansio@tetuko.fi