Tampereen ensi- ja turvakoti ry hakee väkivaltatyöntekijää vakituiseen työsuhteeseen Perhekulma Puhurin nelihenkiseen väkivaltatyön tiimiin. Perhekulma Puhurissa asiakkaana on koko perhe ja avoinna oleva toimi painottuu lasten kanssa tehtävään väkivaltatyöhön.

Tehtävään edellytetään sosiaali- tai terveysalan vähintään AMK- tai muuta soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta väkivalta- ja/tai traumatyöstä. Arvostamme kokemusta lasten kanssa tehtävästä työstä. Terapiakoulutus katsotaan eduksi. Työhön kuuluu Perhekulma Puhurissa tehtävän asiakastyön lisäksi verkosto- ja vaikuttamistyö.

Palkkaus ja työaika määrittyvät Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti. Toimen täyttämisessä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Tehtävään valittavan on esitettävä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48 §:n edellyttämää rokotussuojaa.  Alkuperäiset tutkintotodistukset tulee esittää haastattelussa.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa 18.8.2022 klo 16 mennessä palvelupäällikkö Jaana Vaittiselle sähköisesti jaana.vaittinen@tetuko.fi. Haastatteluihin kutsumisesta ilmoitetaan hakijoille sähköpostitse ja kutsu voi saapua myös kesken haun.

Lisätietoja palvelupäällikkö Jaana Vaittinen, puh. 050 300 6448, jaana.vaittinen@tetuko.fi