”Matka on ollut opettavainen ja tarpeellinen.  Olen oppinut itsestäni paljon ja saanut asioihin aivan uusia näkökulmia. Jokaisen miehen pitäisi pysähtyä hetkeksi ja käydä täällä. ”

Mikkelin Rautatieasemalla sijaitsevan Miesten aseman toiminta on suunnattu miehille itsemäärittelyoikeutta kunnioittaen, omaa miehuuttaan pohtiville, miesten läheisille sekä miesten kanssa työskenteleville. Työmuotoina ovat yksilö-, pari- ja perhetyö sekä verkostotyö ja ryhmätoiminta, joita tukevat miesten omat kokemukset sekä vertaisuus.

Meille voit tulla sellaisena kuin olet ja millaisessa elämäntilanteessa tahansa, esimerkiksi kun ero uhkaa tai olet keskellä erokriisiä, lapsen huollosta ja tapaamisesta on vaikea sopia, parisuhdettasi koetellaan, tunnet uupuvasi, mielenterveytesi tai läheisesi mielenterveys järkkyy tai olet muuten tuen tarpeessa.

Miesten asemalle voi tulla ilman lähetettä ja diagnoosia ja halutessasi myös nimettömänä. Ensitapaamisella mietitään yhdessä elämäntilannetta ja muutostoiveita kahvikupposen äärellä.

Sijaitsemme siis rautatieaseman rakennuksessa, sisäänkäynti asema-aulan puolelta. Ovesta bongaat Miesten aseman logon, soita rohkeasti ovikelloa!

MIESTEN ASEMA
Mannerheimintie 1