VIOLA – väkivallasta vapaaksi ry on Etelä-Savon alueella toimiva perhe- ja lähisuhdeväkivallan avopalveluyksikkö. VIOLA ry on Ensi-ja turvakotien liiton jäsenyhdistys. Tarjoamme palveluja kaikille lähisuhdeväkivallan osapuolille.

Väkivaltatyön lisäksi VIOLA ry:ssä on tarjolla myös muita palveluita. Miesten asema  on keskittynyt  haastavissa elämäntilanteissa olevien miesten palvelujen kehittämiseen. Kieppi – kiertävä perhekeskus tarjoaa puolestaan lapsiperheille mahdollisuuden osallistua ennaltaehkäisevään, intensiiviseen, ryhmämuotoiseen päivätoimintaan Mikkelissä ja sen lähikunnissa.

Tarjoamme VIOLAssa myös koulutusta, konsultaatiota ja työnohjausta viranomaisille, järjestöille ja muille yhteisöille, jotka kohtaavat työnsä puitteissa lähisuhdeväkivaltaa.

VIOLA – Free from Violence is a regional non-profit organization offering low-threshold services for people encountering violence in their close relationships in Southern Savonia.