Tarjoamme sinulle monipuolisen, itsenäisen sekä innostavan työtehtävän, mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi sekä viihtyisät toimitilat Mikkelin keskustassa.

Työn kuvaus

Työtehtäväsi ovat monipuoliset ja niitä voidaan painottaa osaamisesi ja uuden oppimisen mielenkiintosi mukaan. Tehtävät pitävät sisällään erilaisia järjestely-, valmistelu- ja toimistotehtäviä, viestintää sekä järjestötoiminnan jokapäiväisiä toimia. Toimit koko työyhteisön ja muiden järjestötoimijoiden kanssa. Työtehtävät edellyttävät liikkumista eri toimipisteiden välillä. Sinulle nimetään oma työelämän mentori työyhteisöstä, joka tukee ja ohjaa työtäsi. Tärkeintä tehtävässä on soveltuvuus joustavuutta vaativaan järjestötyöhön, kiinnostus yhdistystoimintaan, innostunut työote ja halu oppia uutta.

Työtehtävä rahoitetaan Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen Paikka auki -avustusohjelmasta, johon palkattavan tulee olla 1) korkeintaan 29-vuotias etkä ole työelämässä tai tutkintoon johtavassa koulutuksessa tai 2) olet osatyökykyinen. Lisätietoa avustusohjelmasta: www.stea.fi. Mikäli olet osatyökykyinen, työaika sovitaan henkilökohtaisen suunnitelman pohjalta ja se voi poiketa kokopäivätyöstä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja cv osoitteeseen taloushallinto@violary.fi. Hakuaika päättyy 9.6 klo 18.

Lisätietoja tehtävästä antaa katja.kasper@violary.fi . Lisätietoja puhelimitse voit kysellä 5.6 klo 8:30-9:30p. 050 5004770.