Vanhempiensa eron kohdanneiden lasten hyvinvointia ja osallisuutta vahvistava Kuka huomaa mut?-hanke etsii 18-25-vuotiasta kokemustaustaista kehittäjänuorta palkalliseen työsuhteeseen ajalle 2.1.-30.4.2021. Työaikasi tulee olemaan 50%, ja pääset vaikuttamaan itse teetkö lyhennettyä työpäivää vai työviikkoa. Tehtävänimikkeenäsi on palkallinen harjoittelija ja toimit hankkeen hankesuunnittelijoiden ohjauksessa. Palkkaus on Yksityisen sosiaalipalvelualan TESin mukainen.

Tehtävänäsi on olla mukana kehittämistyössä. Pääset mukaan kehittäjänuoritoiminnan suunnitteluun ja käynnistämiseen. Lisäksi tehtävänäsi on olla mukana verkostoissa ja tehdä yhteistyötä Ohjaamo Olkkarin, Etelä-Savon ammattiopiston, Mikkelin lukion ja Etelä-Savon nuorten vaikuttajien kanssa. Pääset myös tarkastelemaan hankkeen tuotoksia ja materiaaleja nuoren näkökulmasta sekä saat olla mukana kehittämässä hankkeesta toteutettavaa verkkoauttamista.

Odotamme sinulta 18-25 vuoden ikää sekä omakohtaista kokemusta vanhempiesi erosta. Lisäksi toivomme, että vanhempiesi erosta on jo sen verran aikaa, että olet ennättänyt käsitellä omaa erokokemustasi. Toivomme sinun olevan sosiaalinen ja itsenäiseen työskentelyyn kykenevä. Kehittämistyössä tarvitaan lisäksi intoa olla vaikuttamassa asioihin. Mikäli tunnistat näistä itsesi ja haluat olla mukana kehittämistyössä, laitathan vapaamuotoisen hakemuksen tulemaan 30.11.2020 mennessä sähköpostin liitetiedostona osoitteeseen taloushallinto@violary.fi

Lisätietoja saat Kuka huomaa mut?-hankkeen hankesuunnittelijoilta Sanna Poikoselta (050 409 3483 / sanna.poikonen@violary.fi) ja Tiina Kainulaiselta (044 529 3265 / tiina.kainulainen@violary.fi).