Yhdistyksemme työntekijät ovat mukana auttamassa valtakunnallisissa Ensi- ja turvakotien liiton chateissa. Chateissa voit hakea tukea ja neuvoja halutessasi nimettömänä. Chat -keskusteluissa saat apua moneen elämäntilanteeseen: väkivaltaan, lapsiperheen erotilanteessa, vauvan unipulmiin ja muihin vauvaperheen haasteisiin tai kun päihteet aiheuttavat huolta. Verkkoauttajina toimivat ammattilaiset Ensi- ja turvakotien liitosta ja liiton jäsenyhdistyksistä sekä koulutetut vapaaehtoiset ympäri Suomea.

Ensi- ja turvakotien liitto on avannut nyt myös uuden, matalan kynnyksen chatin kohdennetusti lapsille ja nuorille. Chatissä lapsi/nuori voi tulla juttelemaan nimettömästi ja turvallisesti erityisesti vanhempien eroon liittyvistä kysymyksistä ja väkivallasta kotona.

Lisätietoja https://ensijaturvakotienliitto.fi/tietoa-liitosta/nain-me-autamme/apua-verkossa/ tai tämän sivun alareunassa olevasta chat-ikkunasta.

Kaikki chatit
auki arkisin klo 12-18
ja lauantaisin klo 14-17

Lasten ja nuorten oma chat on avoinna