Poikkeuksellisenakin aikana elämän ilot ja surut ovat samoja kuin niin sanottuina tavallisina aikoina. Ero lapsiperheessä- työ tukee lapsia, nuoria ja vanhempia silloin, kun vanhemmat pohtivat eroa tai ovat eronneet.

Tällä hetkellä toteutamme yksilö- ja parityöskentelyä pääsääntöisesti etäyhteyksillä.

Olemme ottaneet käyttöön sähköisen ajanvarauksen. Kuten kaikessa uudessa, tässäkin palvelussa voi vielä olla puutteita ja vikoja, jotka täytyy korjata. Mikäli et onnistu varaamaan aikaa kalenterin kautta, toivomme, että otat yhteyttä soittamalla tai lähettämällä meille sähköpostia ja samalla kerrot kalenterin ongelmasta. Yhteyttä voi tietenkin aina ottaa myös näillä perinteisillä tavoilla.

Olemme kokoamassa kevään 2021 vertaistukiryhmiä. Samalla kun toivomme pääsevämme tapaamaan toisiamme kasvokkain, varaudumme siihen, että ryhmät toteutetaan etäyhteyksin.

Järjestämme kaksi Vanhemman neuvo® – ryhmää.  Keskiviikkoisin klo 17-19.30 kokoontuva ryhmä on ajalla 7.4. – 26.5.  ja pyrimme ensisijaisesti pitämään sen kasvokkain. Ilmoittautumisessa kysymme, sopiiko sinulle ryhmä ainoastaan livenä, ainoastaan etänä vai käyvätkö molemmat vaihtoehdot. Toisen Vanhemman neuvo® – ryhmän toteutamme yhteistyössä Lapin ensi- ja turvakoti ry:n kanssa etäyhteydellä tiistaisin klo 14-16 ajalla 23.3. – 11.5.

Mikäli koronatilanne sen sallii, järjestämme Erokerhon 7-9 vuotiaille lapsille maanantaisin 12.4. – 17.5. Pidämme ryhmäkoon pienenä ja ohjaajat käyttävät maskeja. Ellei ryhmää näinkään ole mahdollista toteuttaa, järjestämme ryhmän syksyllä.

Erovertaiskahvila etänä on auki 22.4. ja 27.5.

Kaikista ylläolevista palveluista voit kysyä lisää ottamalla yhteyttä

p. 040-159 1170 tai eroneuvo.oulu@oetk.fi

Kun ero askarruttaa, puhuminen auttaa. Valtakunnallinen apua eroon- chat on auki maanantaista-perjantaihin  klo 12-18 ja lauantaisin klo 14-17.