Kalenteriin ei merkitä erikseen kaikkia säännöllisesti toistuvia ryhmiä, niistä tieto alla:

Vertaistukeen perustuva Tiistai-ryhmä on tarkoitettu lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille aikuisille. Tiistai-ryhmä kokoontuu näillä näkymin taas 17.8. alkaen. Paikka: Oulun Turvakoti (Kangastie 9), klo 18:00-19:30. Tarkempi tieto ryhmän aiheesta julkaistaan yhdistyksen Facebook-sivuilla lähellä ryhmän kokoontumisaikaa.  Toistaiseksi koronavirustilanteen vuoksi lastenhoitoa ei voida järjestää ryhmän ajaksi.

Miinat-vertaistukiryhmä parisuhteessaan väkivaltaa kokeneille vanhoillis-lestadiolaisille naisille. Ryhmä kokoontuu toistaiseksi etäyhteydellä. Ole yhteydessä ennen ryhmään osallistumista: Riitta Pohjoisvirta, 040-7411 284, riitta.pohjoisvirta@oetk.fi.

Isosiskot-vertaistukiryhmä on tarkoitettu 60 vuotta täyttäneille naisille, jotka ovat kokeneet läheisissä suhteissaan väkivaltaa tai sen uhkaa. Ryhmän tilanne ja jatko on nyt korona-aikaan auki. Ryhmästä kiinnostuneet voivat olla yhteydessä ryhmän vetäjään: Maria / 040-8421800

Vauvatalo:

• Päiväryhmä Seraffiinan syksyn 2021 haku on käynnissä.
  • Vanhempien voimakahvila: Voimakahvila kokoontuu joka torstai alkaen 19.8. klo 12-14. Syyskauden voimakahvilat jatkuvat 16.12 saakka.
  • Hellän kosketuksen voima: Ennakkoilmoittautuminen! Ryhmäpäivät ma 6.9. klo 10-12 ja ma 13.12. klo 10-12
  • Stressistä säätelyyn: Ennakkohaku! Ryhmäpäivät: 2.9.-14.10.( 7 kertaa) torstaisin klo 17.00-18.30 sekä 4.11-16.12. (7 kertaa) torstaisin klo 17.00-18.30
  • Vauvaa odottavien Hoivaa ja leiki-ryhmä syksy 2021: Tapaamisten aikana keskustellaan, leikitään ja tehdään yhdessä erilaisia harjoituksia. Ilmoittaudu mukaan, jos sinulla on laskettu aika loppuvuodesta 2021/alkuvuodesta 2022. Ryhmä on maksuton, tapaamiset alkaen 4.10