Kalenteriin ei merkitä erikseen kaikkia säännöllisesti toistuvia ryhmiä, niistä tieto alla:

Vertaistukeen perustuva Tiistai-ryhmä on tarkoitettu lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille aikuisille. Tiistai-ryhmä kokoontuu parittomina viikkoina Turvakodin ohjaajien vetämänä. Paikka: Oulun Turvakoti (Kangastie 9), klo 18:00-19:30. Tarkempi tieto ryhmän aiheesta julkaistaan yhdistyksen Facebook-sivuilla lähellä ryhmän kokoontumisaikaa. Ryhmä lähtee jälleen pyörimään 1.9.2020. Ryhmän osallistujamäärä tulee olemaan rajallinen, joten ilmoitathan osallistumisestasi Turvakodin WhatsAppiin viimeistään ryhmäpäivänä klo 16 mennessä: 0400-581606. Toistaiseksi koronavirustilanteen vuoksi lastenhoitoa ei voida järjestää ryhmän ajaksi.

”Sumusta valoon” on maksuton, koulutuksellinen ryhmä parisuhteessa väkivaltaa kokeneille. Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Riitta Pohjoisvirta, p. 040 7411 284, riitta.pohjoisvirta@oetk.fi. Esite

Isosiskot-vertaistukiryhmä on tarkoitettu 60 vuotta täyttäneille naisille, jotka ovat kokeneet läheisissä suhteissaan väkivaltaa tai sen uhkaa. Ryhmä kokoontuu joka toinen viikko klo 11:00-12:30 osoitteessa Linnankatu 8. Mukaan voi tulla olemalla ennakkoon yhteydessä: Maria / 040-8421800

Miinat-vertaistukiryhmä parisuhteessaan väkivaltaa kokeneille vanhoillis-lestadiolaisille naisille.  Ryhmä kokoontuu kerran kuussa torstaisin klo 17-19 toistaiseksi etäyhteydellä. Ole yhteydessä ennen ryhmään osallistumista: Riitta Pohjoisvirta, 040-7411 284, riitta.pohjoisvirta@oetk.fi. Esite