Kalenteriin ei merkitä erikseen kaikkia säännöllisesti toistuvia ryhmiä, niistä tieto alla:

Vertaistukeen perustuva Tiistai-ryhmä on tarkoitettu lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille aikuisille. Tiistai-ryhmä kokoontuu toistaiseksi parittomina viikkoina Turvakodin ohjaajien vetämänä. Paikka: Oulun Turvakoti (Kangastie 9), klo 18:00-19:30. Tarkempi tieto ryhmän aiheesta julkaistaan yhdistyksen Facebook-sivuilla lähellä ryhmän kokoontumisaikaa. Ryhmän osallistujamäärä tulee olemaan rajallinen, joten ilmoitathan osallistumisestasi Turvakodin WhatsAppiin viimeistään ryhmäpäivänä klo 16 mennessä: 0400-581606. Toistaiseksi koronavirustilanteen vuoksi lastenhoitoa ei voida järjestää ryhmän ajaksi.

Miinat-vertaistukiryhmä parisuhteessaan väkivaltaa kokeneille vanhoillis-lestadiolaisille naisille. Ryhmä kokoontuu toistaiseksi etäyhteydellä. Ole yhteydessä ennen ryhmään osallistumista: Riitta Pohjoisvirta, 040-7411 284, riitta.pohjoisvirta@oetk.fi.

Isosiskot-vertaistukiryhmä on tarkoitettu 60 vuotta täyttäneille naisille, jotka ovat kokeneet läheisissä suhteissaan väkivaltaa tai sen uhkaa. Ryhmän tilanne ja jatko on nyt korona-aikaan auki. Ryhmästä kiinnostuneet voivat olla yhteydessä ryhmän vetäjään: Maria / 040-8421800

Vanhempien voimakahvila on tarkoitettu alle 2-vuotiaan lapsen vanhemmilla/vanhemmalle, joka kaipaa vertaistukea vauva-arkeen. Voimakahvila kokoontuu joka torstai alkaen 4.2.2021 klo 12-14. Kevätkauden voimakahvilat jatkuvat 27.5. saakka. Voimakahvila pyritään toteuttamaan paikan päällä Vauvatalolla. Tällöin osallistujien tulee ilmoittautua etukäteen, jotta saamme ryhmän pysymään tarpeeksi pienenä. Ilmoittautumiset: 040 7444300 / vauvatalo@oetk.fi. Seuraa ajantasaista Voimakahvilaan liittyvää informaatiota Vauvatalon ryhmät -Facebook-sivustolta.

Katso myös: Vauvatalon palvelut kevät 2021