2.9.2021 17.00-18.30 Ero lapsiperheessä- työn tilat, Koulukatu 20, 90100 Oulu

Erovertaiskahvila on vapaamuotoinen ja vertaistukeen perustuva kohtaamispaikka eronneille tai eroa pohtiville vanhemmille. Kahvilassa voi jakaa arjen iloja ja suruja toisten kanssa. Kahvilassa jutellaan eroamiseen sekä lapsiin ja eron jälkeiseen vanhemmuuteen liittyvistä asioista. Tilaisuuden aikana saa jakaa omia kokemuksia eron jälkeisestä perhe-elämästä ja kuulla muiden kokemuksia, miten erilaisista tilanteista on selvinnyt ja millaisia ratkaisuja on tehnyt omassa tilanteessa. Erovertaiskahvilassa jaetaan vinkkejä toimivaan kahden kodin arkeen. Erovertaiskahvilasta saa itselleen voimavaroja ja jaksamista.

Toiminnasta vastaavat vapaaehtoiset, jotka ovat itsekin eron läpikäyneitä vanhempia.

Erovertaiskahvilaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja toiminta on maksutonta. Halutessasi voit kysyä lisätietoja numerosta 040 1591170.

Historiansa aikana Erovertaiskahvila on ehtinyt toimia jo useissa eri tiloissa. Nykyiseen paikkaan on aiempaa helpompi löytää. Olemme Koulukadun varrella katutasossa. Kahvilailtoina ovemme on auki, astu suoraan sisään. Tervetuloa!

Tulostettava ja jaettava esite