2.12.2021 17.00-18.30 Ero lapsiperheessä- työn tilat, Koulukatu 20, 90100 Oulu

Erovertaiskahvila on vapaamuotoinen ja vertaistukeen perustuva kohtaamispaikka eronneille tai eroa pohtiville vanhemmille. Kahvilassa voi jakaa arjen iloja ja suruja toisten kanssa ja etsiä yhdessä vinkkejä kahden kodin arkeen ja toimivan vanhemmuussuhteen rakentamiseen. Erovertaiskahvilasta saa itselleen voimavaroja ja jaksamista. Toiminnasta vastaavat vapaaehtoiset, jotka ovat itsekin eron läpikäyneitä vanhempia.

Tervetuloa vuoden viimeiseen Erovertaiskahvilaan, sekä uudet että aiemmin osallistuneet vanhemmat!

Vaihdetaan tämänhetkisiä kuulumisia joulutunnelmissa ja halutessanne jouluun liittyvin aihein.

Onko tämä ensimmäinen joulusi eron jälkeen? Tai onko jouluja jo takana, mutta juuri tänä vuonna vietät sitä ensimmäistä kertaa yhdessä lasten kanssa – tai ilman lapsia? Oletko sinä tai lasten toinen vanhempi solminut uuden suhteen ja vaikuttaako se tulevan joulun viettoon? Kenties vuosi sitten erokriisi oli hankalimmillaan, mutta tähän mennessä asiat ovat sovittuina ja odotat jouluakin valoisella, rauhallisella mielellä?

Tarjolla on pientä purtavaa ja juotavaa.

Erovertaiskahvilaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja toiminta on maksutonta. Halutessasi voit kysyä lisätietoja numerosta 040 1591170 tai eroneuvo.oulu@oetk.fi

Historiansa aikana Erovertaiskahvila on ehtinyt toimia jo useissa eri tiloissa. Nykyiseen paikkaan on aiempaa helpompi löytää. Olemme Koulukadun varrella katutasossa. Kahvilailtoina ovemme on auki, astu suoraan sisään. Tervetuloa!