13.2.2020 18.00-19.30 Oetk ry:n Myllytullin toimipiste, Puusepänkatu 4A, 90130 Oulu

Erovertaiskahvila on vapaamuotoinen kohtaamispaikka eronneille ja eroa pohtiville vanhemmille, jotka haluavat tutustua muihin eronneisiin aikuisiin.
Kahvilassa voi jutella toisten isien ja äitien kanssa eroon, lapsiin ja vanhemmuuteen liittyvistä ajatuksista ja tunteista.

Toiminnasta vastaavat vapaaehtoiset, itsekin eron kokeneet vanhemmat.

Kahvila on maksuton, eikä siihen tarvitse ilmoittautua etukäteen, mikäli et tarvitse lastenhoitoa. Järjestämme lastenhoidon tarvittaessa, jonka vuoksi toivomme yhteydenottoa mielellään viimeistään kahvilaa edeltävänä päivänä p.0401591170, mieluiten tekstiviestillä. (Myös WhatsApp)

Saadun asiakaspalautteen mukaan kahvilassa oli luottamuksellinen ja hyvä ilmapiiri. Vastaajat saivat tietoa yhteistyövanhemmuudesta ja kokivat hyvänä, kun sai puhua omasta tilanteesta. Osallistujat kertoivat saaneensa varmuutta omaan vanhemmuuteensa. Osallistuminen antoi myös toivoa omaan selviytymiseen. Palautteen antajista kaikki suosittelisivat osallistumista muille, koska “on hyvä puhua samassa tilanteessa olevien kanssa, on mukava tunnelma ja kuunteleva ilmapiiri.”

Keväällä 2020:
to 16.1. klo 18-19.30
to 13.2. klo 18-19.30
to 12.3. klo 18-19.30
to 23.4. klo 18-19.30
to 28.5. klo 18-19.30

Erovertaiskahvila kokoontuu Oulun ensi- ja turvakoti ry:n Myllytullin toimipisteessä, Puusepänkatu 4A. Samassa rakennuksessa ovat K-market Myllytulli ja pizzeria Oulun Verona. Kahvilan sisäänkäynti on sisäpihan puolelta. Puusepänkadulla on ilmaisia parkkipaikkoja ja myös Tietomaan parkkipaikalta on melkein vieressä.