Oletko kokenut perhe- tai lähisuhteessasi väkivaltaa tai sen uhkaa? Oletko huolissasi omasta tai läheisesi väkivaltaisesta käytöksestä? Mietitkö miten perheessä vallitseva uhkaava ilmapiiri vaikuttaa lapseen?

Väkivaltaa ei ole aina helppo tunnistaa, kun tekijänä on läheinen ihminen. Väkivalta ei myöskään aina jätä jälkiä.

Lähisuhdeväkivaltatyön avopalvelut tarjoaa tukea kaikille lähisuhdeväkivallan osapuolille – aikuisille ja lapsille. Heille, jotka ovat sitä itse käyttäneet tai kokeneet. Työskentelyssä autetaan tunnistamaan ja lopettamaan lähisuhteessa tapahtuva väkivalta sekä tarjotaan tukea väkivaltakokemuksista selviytymiseen. Tarjoamme tarpeittesi ja toiveittesi mukaista ohjausta, tukea ja neuvontaa yksilö-, pari- tai vertaisryhmätapaamisina.

Tarjoamamme palvelut ovat maksuttomia ja vapaaehtoisia. Voit myös halutessasi hakeutua palveluun nimettömänä. Tarjoamme palvelua myös etäyhteydellä puhelimitse ja videovälitteisesti.

Hakemalla apua autat itseäsi ja läheisiäsi!

Avopalveluiden yhteystiedot

(Arkisin 9.00-15.00)