Kohtaamispaikkojen avoin toiminta on siirtynyt kesän ajaksi läheisiin puistoihin! Katso ajankohtainen Koivukylän kohtaamispaikan ohjelma Rautkallion puistossa sekä Hakunilan yhteisötalon ohjelma Ratsumiehen puistossa.

Kierrätyspiste on kesällä avoinna ajanvarauksella.
Koivukylän avoin kohtaamispaikka: p. 0449012554 tai p. 0449012555
Hakunilan yhteisötalo: p. 044 491 8685

Lähisuhdeväkivaltatyön asiantuntija Maria Zeelig on tavattavissa Koivukylän kohtaamispaikalla 16.6. alkaen. Varaa aika etukäteen Marialta p. 040 715 6295.

Koivukylän avoin kohtaamispaikka sekä Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalo ovat kaikille lapsiperheille tarkoitettuja yhteisiä tiloja, joissa voi tavata muita lapsia ja vanhempia, saada tukea ja apua sekä osallistua ohjattuun toimintaan. Tiloissa on tarjolla kahvia ja teetä, usein myös pientä välipalaa sekä mahdollisuus lämmittää omia eväitä. Kierrätyspisteeltä voi hakea maksutta itselleen tarpeellista lastenvaatetta ja -tarvikkeita sekä tuoda itselle tarpeetonta kiertoon. Kaikki järjestetty toiminta on maksutonta.

Kohtaamispaikoissa voi tavata Vantaan kaupungin monipuolisten lapsiperheiden palveluiden lisäksi järjestöjen työntekijöitä sekä vapaaehtoisia.

Tule tapaamaan yhdistyksen asiantuntijaa kohtaamispaikalle

Lähisuhdeväkivaltatyön asiantuntija Maria Zeelig on tavattavissa kohtaamispaikassa joko ajanvarauksella tai nimettyinä aikoina myös ilman ajanvarausta. Työntekijän kanssa voi keskustella ja saada apua väkivallan tunnistamisen, sen loppumisen, turvallisuuden lisääntymisen ja väkivaltakokemuksesta selviytymisen edistämiseksi sekä keskustella parisuhteeseen, eroon tai perhe-elämään liittyvistä haasteista.

Koivukylän kohtaamispaikka:
Karsikkokuja 17, 1. krs,