Kohtaamispaikat ovat avoinna!

Koronatilanteesta johtuen sisätiloissa on henkilömäärärajoitus. Tarkista ajankohtaiset tiedot ja viikko-ohjelmat kohtaamispaikkojen Facebook-sivuilta:

Koivukylän avoin kohtaamispaikka sekä Hakunilan lasten ja perheiden yhteisötalo ovat kaikille lapsiperheille tarkoitettuja yhteisiä tiloja, joissa voi tavata muita lapsia ja vanhempia, saada tukea ja apua sekä osallistua ohjattuun toimintaan. Tiloissa on tarjolla kahvia ja teetä, usein myös pientä välipalaa sekä mahdollisuus lämmittää omia eväitä. Kierrätyspisteeltä voi hakea maksutta itselleen tarpeellista lastenvaatetta ja -tarvikkeita sekä tuoda itselle tarpeetonta kiertoon. Kaikki järjestetty toiminta on maksutonta.

Kohtaamispaikoissa voi tavata Vantaan kaupungin monipuolisten lapsiperheiden palveluiden lisäksi järjestöjen työntekijöitä sekä vapaaehtoisia.

Tule tapaamaan yhdistyksen asiantuntijaa kohtaamispaikalle

Lähisuhdeväkivaltatyön asiantuntija on tavattavissa kohtaamispaikassa joko ajanvarauksella tai nimettyinä aikoina myös ilman ajanvarausta. Työntekijän kanssa voi keskustella ja saada apua väkivallan tunnistamisen, sen loppumisen, turvallisuuden lisääntymisen ja väkivaltakokemuksesta selviytymisen edistämiseksi sekä keskustella parisuhteeseen, eroon tai perhe-elämään liittyvistä haasteista.

Ota yhteyttä:

Laura Tetri